Desperados Nocturno „odpala wyższy poziom imprezy” w nowej aktywacji dla konsumentów
Desperados w nowej odsłonie kampanii promocyjnej Noctiurno zorganizuje trzy imprezy, które będą transmitowane na żywo na Facebooku. Za transmisję imprez, obsługę social mediów i digitalu odpowiada agencja K2.
W ramach rozpoczętej aktywacji konsumenckiej, marka zorganizuje trzy imprezy w całości transmitowane na Facebooku. Towarzyszyć im będzie live chat, podczas którego wygrać będzie można bilety na festiwal na wysokościach SkyFest w Barcelonie.
W rolę hostów, którzy za pośrednictwem live chata będą komunikowali się z uczestnikami imprez wcielą się prezenterka telewizyjna i modelka Karolina Gilon oraz Wojtek „Łozo” Łozowski.
Imprezy Desperadosa odbędą się 9, 16 i 23 sierpnia i w całości transmitowane będą na profilu marki na Facebooku oraz kanałach społecznościowych influencerów.
Kampania marketingowa Desperadosa Nocturno obejmie działania w telewizji, digitalu, social mediach oraz komunikację PR.
Za transmisję imprez oraz działania digital i socjal media odpowiada agencja K2. Materiały BTL przygotowała agencja Cream. Działania PR prowadzi agencja Roots PR. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Media Vest.
Nowy wariant Desperados Nocturno został wprowadzony na rynek pod koniec lipca tego roku. Nowa aktywacja stanowi element komunikacji promującej brand.
Dołącz do dyskusji: Desperados Nocturno „odpala wyższy poziom imprezy” w nowej aktywacji dla konsumentów