DDB&Tribal Warszawa zdobyła złoto i srebro na Euro Effie 2017. „Bycie agencją o zasięgu międzynarodowym jest naszym celem”
Agencja DDB&Tribal Warszawa zdobyła złotą nagrodą na festiwalu Euro Effie 2017 za kampanię dla Amnesty International „LookBeoyndBorders” oraz srebro za kampanię „BePresent” dla Huawei Poland przygotowaną wspólnie z domem mediowym Maxus Warszawa i agencją Hill&Knowlton Strategies. Znalazła się również na piątym miejscu wśród najefektywniejszych agencji w Europie.
Kampania „LookBeyondBorders” dla Amnesty International otrzymała złoto w kategorii Small Budget. Była też nominowana w kategorii Social Good. Z kolei działania reklamowe „BePresent” dla Huawei Poland otrzymały srebrną statuetkę w kategorii It/Telco. DDB&Tribal była jedyna agencją reklamową z Polski, nagrodzoną na tegorocznym konkursie Euro Effie.
Szymon Gutkowski, szef DDB&Tribal Warszawa przyznaje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że otrzymane na Euro Effie nagrody mają ogromne znaczenie. - Bycie agencją o zasięgu międzynarodowym jest naszym celem. Jesteśmy dumni z faktu, że byliśmy agencją 10 - lecia i 15 -lecia EFFIE w Polsce, bo zdobyliśmy najwięcej tych nagród na naszym rynku. Nagrody Euro EFFIE to potwierdzenie, że jesteśmy jedną z najlepszych agencji w naszym regionie, że oferujemy naszym klientom europejską jakość. Cieszy nas bardzo, że razem z naszymi partnerami przy kampanii dla Huawei, domem mediowym Maxus Warszawa, mogliśmy reprezentować Polskę w Brukseli - mówi Gutkowski.
Srebrne Euro EFFIE za kampanię dla Huawei agencja zdobyła za pracę całej Grupy DDB na 25 rynkach Europy.
- Oprócz strategii i kreacji z DDB&Tribal, nasze firmy Happy Endians, Gutenberg Networks i CUT CUT były odpowiedzialne za produkcję wszystkich narzędzi digital spotów video i materiałów OOH. Na ten sukces pracowały oczywiście też inne agencje. Po pierwsze dom mediowy Maxus Warszawa, który z Warszawy zaplanował i zrealizował kampanię na 25 rynkach. Również agencja LH z Izraela. Należą im się wielkie brawa, to nasza wspólna nagroda - dodaje Szymon Gutkowski.
Szef DDB&Tribal ma nadzieję, że fakt iż jego agencja znalazła się w czołówce najefektywniejszych w Europie przekona obecnych i nowych klientów, że warto kampanie międzynarodowe realizować właśnie z DDB&Tribal Warszawa. - Twórczy potencjał polskich agencji jest olbrzymi a nasze honoraria są dużo niższe, niż w zachodniej Europie. Ta sama bądź nawet wyższa jakość za lepszą cenę - taki komunikat wysyłamy do rynku - podkreśla Gutkowski.
Podczas tegorocznej edycji Euro Effie przyznano łącznie 25 nagród dla 18 kampanii z 9 krajów Europy. 11 statuetek trafiło do Wielkiej Brytanii, 3- do Szwecji, po 2 do Belgii, Danii, Francji i Polski, zaś agencje z Izraela, Słowacji i Szwajcarii zdobyły po 1 nagrodzie.
Agencją Roku została agencja Grey Europe, która otrzymała łącznie 8 nagród: 4 złote, 3 srebrne i 1 brązową.
Grand Prix Euro Effie 2017 trafiło do agencji McCann z Wielkiej Brytanii za kampanię „Kevin the Carrot - Making Christmas Amazing” dla sieci sklepów Aldi w Wielkiej Brytanii.
Grand Prix:
Kevin The Carrot - Making Christmas Amazing/Aldi
Agencja: McCann Wielka Brytania
Agency of The Year:
Grey Europe
Brand Experience:
Złoto:
"Stopover Buddy"/Icelandair/ Wielka Brytania
Agencja: The Brooklyn Brothers&Islenska
„The Swedish Number”/ Swedish Tourist Association/ Szwecja
Agencja: INGO
Srebro:
#CallBrussels/ Visit Brussels/ Belgia
Agencja: AIR
Brand Re-vitalisation:
Srebro:
Get Closer/ Bose/ Wielka Brytania
Agencja: Grey London
Carpe Diem:
Brąz:
Shame or Glory/ Sodastream/ Izrael
Agencja: Allenby Concept House
Consumer Goods:
Złoto:
Get Closer/ Bose/ Wielka Brytania
Agencja: Grey London
David vs. Goliat:
Srebro:
Stopover Buddy/Icelandair/ Wielka Brytania
Agencja: The Brooklyn Brothers&Islenska
FMCG:
Brąz:
Love At First Taste/ Unilever/ Wielka Brytania
Agencja: MullenLowe Group
Government, Institutional & Recruitment:
Brąz:
#JointheHerd/ WildAid/ Wielka Brytania
Agencja: Grey London
IT/Telco:
Srebro:
Huawei#BePresent/ Huawei Poland/Polska
Agencja: Maxus Warszawa/LH/DDB&Tribal
Leisure&Entertainment:
Złoto:
Stopover Buddy/Icelandair/ Wielka Brytania
Agencja: The Brooklyn Brothers&Islenska
Srebro:
The Swedish Number/ Swedish Tourist Association/ Szwecja
Agencja: INGO
You never know someone until know you dance with them / Ubisoft/ Francja
Agencja: CLM BBDO &Proximity BBDO
Long-term Effectiveness:
Złoto:
Leveraging art & fashion to drive growth/Bolia.com/Dania
Agencja: Uncle Grey
Media Innovation:
Srebro:
#CallBrussels/ Visit Brussels/ Belgia
Agencja: Air
Products&Services Launch:
Złoto:
"This is OneBlade": Launching a Category One/Philips/ Wielka Brytania
Agencja: Ogilvy&Mather London
Brąz:
Wonna Melon/ Kofola Czechy-Słowacja/ Słowacja
Agencja:Zaraguza
"In the service of good taste"/ Delica AG/ Szwajcaria
Agencja: Serviceplan Suisse AG
Retail:
Złoto:
"Kevin the Carrot-Making Christmas Amazing"/ Aldi Stores/Wielka Brytania
Agencja: McCann UK
Brąz:
If I were a Toy/ Smyths Toys Superstores
Agencja: McCann Manchester
Services:
Srebro:
Love Your Imperfections 2/ Meetic Group/Francja
Agencja: Buzzman
Small Budget:
Złoto:
Stopover Body/ /Icelandair/ Wielka Brytania
Agencja: The Brooklyn Brothers&Islenska
Building a big brand, with commercial creativity/ Bolia.com/Dania
Agencja: Uncle Grey
Look Beyond Borders/ Amnesty International/ Polska
Agencja: DDB&Tribal Warszawa
Srebro:
The Swedish Number/ Swedish Tourist Association/ Szwecja
Agencja: INGO
Positiv Change Europe Environmental Good-Non-Profit:
Złoto:
Redraw The Balance/ Inspiring The Future/ Wielka Brytania
Agencja: MullenLowe London
Srebro:
Mein Kampf -against racism/ Gesicht Zeigen! Für ein weltoffenes Deutschland e.V./ Niemcy
Agencja: Ogilvy&Mather Berlin
Dołącz do dyskusji: DDB&Tribal Warszawa zdobyła złoto i srebro na Euro Effie 2017. „Bycie agencją o zasięgu międzynarodowym jest naszym celem”