DDB&tribal przejmuje od Opus B obsługę reklamową Intermarché
Należąca do Grupy Muszkieterów sieć sklepów Intermarché wybrała do obsługi strategiczno-reklamowej agencję reklamową DDB&tribal. Tym samym zakończyła trwającą od 2011 roku współpracę z agencją Opus B.
Sieć spożywcza Intermarché rozstrzygnęła prowadzony od kilku miesięcy przetarg dotyczący nowej platformy komunikacji marki. W przetargu uczestniczyły 4 agencje: Brain, DDB&tribal, Grandes Kochonos i Young & Rubicam. Detalista zdecydował się na wybór agencji reklamowej DDB&tribal. Zakres współpracy obejmie obsługę strategiczno-kreatywną w obszarach ATL, BTL i digital.
- Nieustannie pracujemy nad doskonaleniem naszej oferty, usług oraz wszystkich kanałów komunikacji Intermarché. Aby jak najlepiej komunikować się z naszymi Klientami współpracujemy z doświadczonymi partnerami z zakresu promocji oraz budowania strategii marketingowych. Naszym celem jest dopasowanie sposobu komunikacji do obecnych trendów oraz wymagań i potrzeb klientów - mówi Tomasz Walkowiak, członek zarządu ds. marketingu Intermarché.
Od 2011 roku Intermarche współpracowało z agencją reklamową Opus B. We wrześniu 2017 roku sieć stworzyła fanpage na Facebooku, który prowadzi agencja Get More Social. Obsługą public relations sieci zajmuje się od dwóch lat agencja Havas PR Warsaw.
Agencja DDB&tribal miała na koniec ub.r. 65 mln przychodów i 1,5 mln zysku.
Dołącz do dyskusji: DDB&tribal przejmuje od Opus B obsługę reklamową Intermarché