“Czysta chata” podnosi widownię Czwórki
Nowy reality-show TV 4 “Czysta chata” po czterech odcinkach gromadzi w paśmie premierowym średnio 340 tys. osób i podnosi widownię stacji w porównaniu do ub.r.
Premierowe odcinki “Czystej chaty” nadawane są w niedziele o 20.00. Z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia oglądalność czterech dotąd pokazanych wydań wyniosła 340 tys. widzów, co przełożyło się na 1,98 proc. udziału w grupie 4+ i 2,81 proc. w 16-49.
Program notuje wyższą widownię niż stacja osiągała rok temu w tym paśmie. Wtedy śledziło ją bowiem średnio 300 tys. osób., a jej udział wynosił odpowiednio 1,75 proc. i 2,53 proc. “Czysta chata” ma w grupie 4+ niższy udział od średniego udziału dobowego TV 4, który w okresie od 31 października do 20 listopada br. wynosił 2,41 proc. Natomiast w grupie komercyjnej program sytuuje się minimalnie powyżej średniej, wynoszącej 2,80 proc.
Nadawane we wtorki powtórki “Czystej chaty” (pierwszą nadano o 19.00, kolejne o 21.00) śledzi przeciętnie 270 tys. widzów, co daje stacji 1,73 proc. udziału w grupie 4+ i 2,07 proc. w 16-49 (dane za trzy odcinki).
Format oglądają głównie kobiety, widzowie w wieku od 25 do 59 lat, mieszkańcy wsi, średnich i dużych miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.
W programie “Czysta chata” Sylwia Koczwara i Barbara Danek pomagają ludziom poradzić sobie z bałaganem w ich domach. Format jest realizowany na brytyjskiej licencji, a produkuje go FremantleMedia Polska.
Oglądalność “Czystej chaty” odcinek po odcinku
Premiery | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Data | AMR | SHR % | SHR % |
30-10-2011 | 281 077 | 1,64% | 2,43% |
06-11-2011 | 302 187 | 1,71% | 2,30% |
13-11-2011 | 286 554 | 1,67% | 2,27% |
20-11-2011 | 509 013 | 2,89% | 4,31% |
Średnia | 344 030 | 1,98% | 2,81% |
Powtórki | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Data | AMR | SHR % | SHR % |
01-11-2011 | 355 111 | 2,27% | 2,80% |
08-11-2011 | 192 866 | 1,25% | 1,27% |
15-11-2011 | 268 737 | 1,67% | 2,17% |
Średnia | 272 223 | 1,73% | 2,07% |
Profil widowni formatu
ADH % | AFF | ||
Płeć | Mężczyźni | 44,95% | 93 |
Kobiety | 55,05% | 106 | |
Wiek | 4-9 | 5,09% | 86 |
10-15 | 4,61% | 68 | |
16 - 19 | 2,31% | 41 | |
20 - 24 | 3,58% | 46 | |
25 - 29 | 16,20% | 182 | |
30 - 34 | 15,29% | 185 | |
35 - 39 | 10,56% | 143 | |
40 - 44 | 6,90% | 108 | |
45 - 49 | 7,73% | 112 | |
50 - 54 | 9,39% | 117 | |
55 - 59 | 9,22% | 119 | |
60 | 9,11% | 45 | |
Wlk. miasta | Wieś | 39,26% | 100 |
< 50 tys. | 23,80% | 99 | |
50-100 tys. | 9,63% | 112 | |
100-200 tys. | 2,15% | 27 | |
> 200 tys. | 25,17% | 125 | |
Zawód | Top management | 12,15% | 140 |
Pracownicy średniego szczebla | 16,76% | 112 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 29,90% | 150 | |
Emeryci | 15,14% | 59 | |
Inni | 26,05% | 85 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 44,72% | 99 |
Średnie | 30,62% | 104 | |
Wyższe | 14,97% | 119 | |
Inne | 9,70% | 76 |
Dołącz do dyskusji: “Czysta chata” podnosi widownię Czwórki
Łał yhym. Poziom merytoryczny Twojego komentarza po prostu zbił mnie z nóg...