Cztery oferty w przetargu PGNiG na obsługę w internecie
MullenLowe MediaHub, Codemedia, All4Affiliate oraz John Pitcher z Mastermind Media walczą w przetargu spółki Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo Obrót Detaliczny na obsługę w zakresie marketingu internetowego - ustalił serwis Wirtualnemedia.pl.
Przetarg na agencję interaktywną spółka prowadzi od drugiej połowy kwietnia br.
Wybrana w nim agencja (lub kilka – bo taką ewentualność spółka bierze pod uwagę) będzie pracować dla PGNiG przez dwa lata od momentu zawarcia umowy. Budżet spółki na te działania wynosi 6,642 mln zł brutto.
W przetargu wpłynęły 4 oferty. Złożyli je: MullenLowe MediaHub z ceną 5,83 mln zł, Codemedia z ceną 8,02 mln zł, All4Affiliate z ceną 19,82 mln zł oraz wspólnie Mastermind Media z John Pitcher z ceną 43,07 mln zł.
PGNiG zamierza wybrać maksymalnie dwie firmy do obsługi działań marketingowych w internecie. Podpisze z nimi tzw. umowy ramowe i w okresie ich obowiązywania będzie im na bieżąco zlecać określone projekty.
Wybrane firmy zajmą się kompleksową obsługą działań marketingowych spółki w Internecie, w tym zakupem powierzchni reklamowej, obsługą i prowadzeniem kampanii reklamowych w digitalu oraz kreacją i produkcją materiałów online.
Zakres współpracy przy konkretnych projektach będzie określany na bieżąco, w tzw. zaproszeniach do składania ofert - każda z dwóch wybranych firm otrzyma takie zapytanie, a po przygotowaniu ofert PGNiG wybierze ofertę jednej z nich i tej zleci realizację określonego projektu.
Dołącz do dyskusji: Cztery oferty w przetargu PGNiG na obsługę w internecie