SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Cztery Kąty” liderem pism wnętrzarskich. „M jak Mieszkanie” mocno w dół

W listopadzie ub.r. liderem sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich były „Cztery Kąty”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło „Moje Mieszkanie”, a na przeciwnym biegunie znalazł się miesięcznik „M jak Mieszkanie”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, iż sprzedaż ogółem „Czterech Kątów” (Agora) w listopadzie 2015 roku wyniosła 60 324 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zwiększyła się ona o 12,02 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Druga pozycja należała do miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media). Sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej poszła do góry o 14,13 proc. do poziomu 59 236 egz. - jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.

Ostatnie miejsce na podium zajął, również wydawany przez ZPR Media, miesięcznik „M jak Mieszkanie”. Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 33 489 egz., po spadku o 30,60 proc. - największym w segmencie pism wnętrzarskich.


Tuż za podium uplasowała się „Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot). Jej średni wynik zwiększył się o 4,05 proc. do 26 637 egz.

ZKDP

listopad

Wirtualnemedia.pl

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Cztery Kąty

115 000

65 682

60 324

118 640

59 210

53 850

Moje Mieszkanie

108 000

69 259

59 236

102 400

51 900

51 900

M jak Mieszkanie

91 869

34 619

33 489

92 000

48 478

48 253

Weranda

43 000

26 637

26 637

43 800

25 600

25 600

Dobre Wnętrze

35 801

12 489

12 379

36 700

13 870

13 585

Dom & Wnętrze

22 280

9 945

6 790

26 000

10 435

8 417


W listopadzie ub.r. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem, wynoszącym 30,78 proc., pochwalić się mogły „Cztery Kąty”. Z kolei największy spadek również i tutaj odnotowało „M jak Mieszkanie” - było to 14,10 proc.

ZKDP

2015

Wirtualnemedia.pl

listopad

październik

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Cztery Kąty

115 000

65 682

60 324

96 880

51 241

46 126

Moje Mieszkanie

108 000

69 259

59 236

108 015

55 086

50 057

M jak Mieszkanie

91 869

34 619

33 489

92 000

45 114

38 984

Weranda

43 000

26 637

26 637

41 800

29 294

29 294

Dobre Wnętrze

35 801

12 489

12 379

35 800

13 859

13 749

Dom & Wnętrze

22 280

9 945

6 790

22 150

10 026

7 176

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Cztery Kąty” liderem pism wnętrzarskich. „M jak Mieszkanie” mocno w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl