„Cztery Kąty” liderem pism wnętrzarskich. „M jak Mieszkanie” mocno w dół
W listopadzie ub.r. liderem sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich były „Cztery Kąty”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło „Moje Mieszkanie”, a na przeciwnym biegunie znalazł się miesięcznik „M jak Mieszkanie”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, iż sprzedaż ogółem „Czterech Kątów” (Agora) w listopadzie 2015 roku wyniosła 60 324 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zwiększyła się ona o 12,02 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Druga pozycja należała do miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media). Sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej poszła do góry o 14,13 proc. do poziomu 59 236 egz. - jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.
Ostatnie miejsce na podium zajął, również wydawany przez ZPR Media, miesięcznik „M jak Mieszkanie”. Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 33 489 egz., po spadku o 30,60 proc. - największym w segmencie pism wnętrzarskich.
Tuż za podium uplasowała się „Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot). Jej średni wynik zwiększył się o 4,05 proc. do 26 637 egz.
ZKDP |
listopad |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Cztery Kąty |
115 000 |
65 682 |
60 324 |
118 640 |
59 210 |
53 850 |
Moje Mieszkanie |
108 000 |
69 259 |
59 236 |
102 400 |
51 900 |
51 900 |
M jak Mieszkanie |
91 869 |
34 619 |
33 489 |
92 000 |
48 478 |
48 253 |
Weranda |
43 000 |
26 637 |
26 637 |
43 800 |
25 600 |
25 600 |
Dobre Wnętrze |
35 801 |
12 489 |
12 379 |
36 700 |
13 870 |
13 585 |
Dom & Wnętrze |
22 280 |
9 945 |
6 790 |
26 000 |
10 435 |
8 417 |
W listopadzie ub.r. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem, wynoszącym 30,78 proc., pochwalić się mogły „Cztery Kąty”. Z kolei największy spadek również i tutaj odnotowało „M jak Mieszkanie” - było to 14,10 proc.
ZKDP |
2015 |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
listopad |
październik |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Cztery Kąty |
115 000 |
65 682 |
60 324 |
96 880 |
51 241 |
46 126 |
Moje Mieszkanie |
108 000 |
69 259 |
59 236 |
108 015 |
55 086 |
50 057 |
M jak Mieszkanie |
91 869 |
34 619 |
33 489 |
92 000 |
45 114 |
38 984 |
Weranda |
43 000 |
26 637 |
26 637 |
41 800 |
29 294 |
29 294 |
Dobre Wnętrze |
35 801 |
12 489 |
12 379 |
35 800 |
13 859 |
13 749 |
Dom & Wnętrze |
22 280 |
9 945 |
6 790 |
22 150 |
10 026 |
7 176 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Cztery Kąty” liderem pism wnętrzarskich. „M jak Mieszkanie” mocno w dół