„Cztery Kąty” liderem pism wnętrzarskich. „M jak Mieszkanie” mocno w dół
W listopadzie ub.r. liderem sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich były „Cztery Kąty”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło „Moje Mieszkanie”, a na przeciwnym biegunie znalazł się miesięcznik „M jak Mieszkanie”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, iż sprzedaż ogółem „Czterech Kątów” (Agora) w listopadzie 2015 roku wyniosła 60 324 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zwiększyła się ona o 12,02 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Druga pozycja należała do miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media). Sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej poszła do góry o 14,13 proc. do poziomu 59 236 egz. - jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.
Ostatnie miejsce na podium zajął, również wydawany przez ZPR Media, miesięcznik „M jak Mieszkanie”. Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 33 489 egz., po spadku o 30,60 proc. - największym w segmencie pism wnętrzarskich.
Tuż za podium uplasowała się „Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot). Jej średni wynik zwiększył się o 4,05 proc. do 26 637 egz.
ZKDP | listopad | |||||
Wirtualnemedia.pl | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Cztery Kąty | 115 000 | 65 682 | 60 324 | 118 640 | 59 210 | 53 850 |
Moje Mieszkanie | 108 000 | 69 259 | 59 236 | 102 400 | 51 900 | 51 900 |
M jak Mieszkanie | 91 869 | 34 619 | 33 489 | 92 000 | 48 478 | 48 253 |
Weranda | 43 000 | 26 637 | 26 637 | 43 800 | 25 600 | 25 600 |
Dobre Wnętrze | 35 801 | 12 489 | 12 379 | 36 700 | 13 870 | 13 585 |
Dom & Wnętrze | 22 280 | 9 945 | 6 790 | 26 000 | 10 435 | 8 417 |
W listopadzie ub.r. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem, wynoszącym 30,78 proc., pochwalić się mogły „Cztery Kąty”. Z kolei największy spadek również i tutaj odnotowało „M jak Mieszkanie” - było to 14,10 proc.
ZKDP | 2015 | |||||
Wirtualnemedia.pl | listopad | październik | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Cztery Kąty | 115 000 | 65 682 | 60 324 | 96 880 | 51 241 | 46 126 |
Moje Mieszkanie | 108 000 | 69 259 | 59 236 | 108 015 | 55 086 | 50 057 |
M jak Mieszkanie | 91 869 | 34 619 | 33 489 | 92 000 | 45 114 | 38 984 |
Weranda | 43 000 | 26 637 | 26 637 | 41 800 | 29 294 | 29 294 |
Dobre Wnętrze | 35 801 | 12 489 | 12 379 | 35 800 | 13 859 | 13 749 |
Dom & Wnętrze | 22 280 | 9 945 | 6 790 | 22 150 | 10 026 | 7 176 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Cztery Kąty” liderem pism wnętrzarskich. „M jak Mieszkanie” mocno w dół