Cyfrowy Polsat reklamuje “karnawał niskich cen” (wideo)
Cyfrowy Polsat rozpoczął kampanię reklamową swojej oferty telewizyjnej i internetowej. Działania obejmują telewizję, radio i internet.
Motywem kampanii jest hasło “Karnawał niskich cen w Cyfrowym Polsacie”. W spocie prezentowana jest oferta platformy składająca się z oferty internetowej z dwoma tabletami i routerem LTE za 35 zł miesięcznie oraz bezpłatnego pakietu telewizyjnego.
Działania prowadzone są w telewizji (m.in. Polsat i jego kanały tematyczne, 4fun. tv, TVN7, Comedy Central, Animal Planet, AXN, Discovery Channel, FOX, MTV Polska, Nat Geo Wild, Planete+, TVN Turbo, TVN24, Viva Polska, TV Puls), radio (RMF, Radio Zet, Złote Przeboje, PIN) oraz internecie (ipla, Netshare, sieci reklamowe Afilo i Amnet, wyszukiwarki).
Kreację kampanii przygotowała agencja Grey Group, za postprodukcję spotu odpowiadały Qino i Chimney, a media kupił dom mediowy PHD.
Cyfrowy Polsat na koniec września br. miał 3,53 mln abonentów (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Cyfrowy Polsat reklamuje “karnawał niskich cen” (wideo)