Croop zmienia strategię
Po dwóch latach budowania marki, cropp zmienia kierunek rozwoju.
- Wychodzi z klimatów wziętych żywcem z bronxu idąc w stronę meinstreamowych i modnych ulic górnego Manhattanu. Jednym słowem przestaje być undergroundowy a staje się mocno lifestylową i pożądaną streetową marką. Zmiany wynikają z obserwacji ogólnoświatowych trendów na rynku odzieży dedykowanej dla młodych oraz z badań przeprowadzonych na Klientach sieci Cropp Town. Nowe światowe trendy, które wywodzą się z USA wyznaczyły croppowi nowe kierunki rozwoju. Sprane, intencyjnie podarte i postarzane rzeczy wymieniane są na nowe, zgodne z tym, co aktualnie pokazują nowojorskie ulice - informuje Mariusz Kozak-Zagozda, dyrektor marketingu Cropp.
Croop postawił w nowym sezonie na amerykański wielkomiejski Streetwear. Nowa kolekcja ma być zderzeniem różnych kultur, które można spotkać na ulicach Nowego Jorku. Cropp połączył wiele z nich tworząc militarno-uliczną kolekcję z elementami sportowymi.
- Na sezon Spring & Summer 2006 przygotowano więcej niż zwykle wzorów ale za to w krótkich seriach. Wszystko po to, aby być zgodnym z przesłaniem kolekcji, która ma pomóc młodym ludziom w poszukiwaniach nowych trendów i zainspirować ich do wykreowania własnego stylu. Już niebawem ruszy największa w historii marki ogólnopolska kampania reklamowa pokazująca nowe odmienione oblicze. Będzie ona zilustrowana wybranymi zestawami ubrań z nowej kolekcji. Do zdjęć pozowali młodzi modele z USA oraz z Berlina. Zestawy ubrań zostały przygotowane przez nowojorskich stylistów a trendy lansowane przez croppa w tym roku to pełne życia i kolorów Streetowe Mixy - dodaje Mariusz Kozak-Zagozda.
Ponad połowę Klientów Cropp Town stanowią panie. Dlatego dużo większą ofertę niż dotychczas Cropp przygotował własnie dla nich. Cropp Girl to najdynamiczniej rozwijająca się część kolekcji Cropp Spring_Summer 2006.
W Polsce pojawi się więcej rozmiarów w croppie. W męskich kolekcjach będą 2 i 3XL, w damskich dojdzie XL-ka. Rozmiarówka została „rozciągnięta” ze względu na zwiększającą się grupę odbiorców cropp. Po ostatnich badaniach okazało się, że niemalże 1/3 Klientów Cropp Town przekrocza 25 rok życia. Wynika z tego, że nie tylko nastolatkowie ulubili sobie croppa ale także młodzi duchem i odważniejsi w stylizowaniu, pełnoletni Polacy.
Dołącz do dyskusji: Croop zmienia strategię