SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Credit Agricole Raty promowane jako „ulubione raty Polaków”

Credit Agricole rozpoczął kampanię reklamującą system ratalny Credit Agricole Raty. Obsługą mediową akcji, prowadzonej w prasie, zajmuje się dom mediowy Arena Media.

Kampania podkreśla najważniejsze zalety systemu Credit Agricole Raty: niskie koszty, sprawną obsługę, minimalne formalności oraz dużą dostępność oferty. Reklamy informują też, że jest to najchętniej wybierany przez Polaków system ratalny, a Credit Agricole otrzymał za tę usługę nagrodę Złote Godło Konsumenckiego Lidera Jakości 2017.

Akcja obejmuje pisma „Tele Tydzień”, „To&Owo”, „Polityka” i „Angora”. Zaczęła się 30 października i potrwa do 12 grudnia.

Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Arena Media.

Dołącz do dyskusji: Credit Agricole Raty promowane jako „ulubione raty Polaków”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl