"Codziennie nowe wiadomości" hasłem promującym serwis "19.30"
Telewizja Polska rozpoczęła nową kampanię wizerunkową. W pierwszej jej odsłonie - jak ustalił serwis Wirtualnemedia.pl - promuje serwis informacyjny “19.30” - hasłem “Codziennie nowe wiadomości”.
Ekspozycja materiałów promocyjnych programu „19.30” na nośnikach reklamy zewnętrznej i w internecie to pierwsza odsłona szerszych działań wizerunkowych Telewizji Polskiej, które publiczny nadawca zaplanował na tegoroczną jesień.
W działaniach wizerunkowych programu „19.30” wykorzystywane są nośniki reklamy zewnętrznej w największych miastach Polski oraz reklamy online w mediach branżowych.
Kreacje reklamowe prezentują wizerunek prowadzącej „19.30” Joanny Dunikowskiej-Paź oraz hasło „Codziennie nowe wiadomości”.
Mediaplan i kreację obecnych działań Telewizja Polska przygotowała we własnym zakresie.
Program “19.30” zastąpił “Wiadomości”
Serwis informacyjny “19.30” emitowany jest na antenie TVP1 od 21 grudnia 2023 roku. Zastąpił nadawane o tej porze od 1989 roku “Wiadomości”. Nowy program tworzy zupełnie inny zespół.
Dołącz do dyskusji: "Codziennie nowe wiadomości" hasłem promującym serwis "19.30"