Coca-Cola szuka agencji kreatywnej do globalnej kampanii wizerunkowej
Koncern Coca-Cola rozpoczął przetarg, w którym wybierze agencję do nowej, globalnej kampanii wizerunkowej marki.
Z nieoficjalnych doniesień wynika, że zakres prac obejmuje skupienie się na zrównoważonym rozwoju. W przetargu ma uczestniczyć kilka dużych firm kreatywnych i agencji holdingowych. Przetarg jest przeprowadzany wewnętrznie.
Trzy lata temu Coca-Cola ogłosiła zmianę strategii marketingowej, w ramach której zjednoczyła wszystkie marki handlowe w ramach globalnej kampanii „Taste the Feeling”.
W tym czasie Coca-Cola globalnie współpracowała z czterema agencjami, w tym z Mercado-McCann, Santo, Sra. Rushmore i Oglivy & Mather.
Przedstawiciele Coca-Coli nie komentują kwestii związanych z przetargiem. Ten producent napojów od niedawna rozwija inicjatywy marketingowe dotykające problemów środowiskowych. Jednym z przykładów jest kampania zachęcająca do recyklingu.
Dołącz do dyskusji: Coca-Cola szuka agencji kreatywnej do globalnej kampanii wizerunkowej