„Chwała bohaterom” i „Lech się dzieje” w kampanii piwa Lech (wideo)
Tegoroczne działania reklamowe piwa Lech (Kompania Piwowarska) będą prowadzone w konwencji „Chwała bohaterom”. Za przygotowanie i realizację akcji - rozpoczętej na razie etapem prelaunchowym - odpowiadają firmy McCann Erickson, John Pitcher i Starcom.
Nowa kampania Lecha pokazuje młodych, kreatywnych ludzi, którzy w codziennym życiu stawiają na niestandardowe rozwiązania. Przekazy pod wspólnym tytułem „Chwała bohaterom” są utrzymane w nieco podniosłej stylistyce, zachęcając do wzniesienia piwem Lech toastów „za tych, bez których byłoby nudno”.
W osobnych reklamach prezentowana jest nowa butelka Lecha - Easy Grip, którą dzięki antypoślizgowym wypustkom łatwiej jest chwycić i trzymać. Wszystkie spoty - wykorzystujące piosenkę „Midnight City” M83 - kończą się sloganem „Lech się dzieje”.
Wstępny etap akcji prowadzony jest na razie w internecie (m.in. na profilach piwa Lech w serwisach społecznościowych), a w kwietniu działania rozpoczną się w najważniejszych mediach ATL. Kreację kampanii - zaplanowanej na cały sezon letni - przygotowała agencja McCann Erickson, aktywności w internecie realizuje agencja John Pitcher, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: „Chwała bohaterom” i „Lech się dzieje” w kampanii piwa Lech (wideo)
Droga 5 to świetna agencja i warto mierzyć się do najlepszych. Niemniej jednak, jak się nie potrafi, to może trzeba zająć się czymś innym niż reklama, co?