Chellomedia zmieniło w Polsce agencję PR
Spółki Chello Central Europe i Chello Zone, należące do Chellomedia, od września br. obsługuje w Polsce mała agencja PR Dobra Communications. Wcześniej za działania public relations dla tych firm odpowiadała sieciowa agencja Mmd Corporate, Public Affairs and Public Relations Consultants.
Marek Cybulski, country manager Chello Central Europe w Polsce, zmianę agencji PR tłumaczy zmianą właściciela polskiej spółki Chellomedia (od marca 2009 jest ona zarządzana jest przez Chello Central Europe). - Umowy z Mmd podpisywane były jeszcze przez starego właściciela, Chello Zone. Decyzją nowego właściciela było przejęcie większości prac związanych z PR-em przez dział marketingu, bo taka jest strategia firmy we wszystkich lokalnych biurach w Europie. Dobra Communications pomaga przy tworzeniu działań PR w bardziej okrojonym zasięgu niż robiła to dotychczas Mmd - wyjaśnia nam Cybulski.
Agencja odpowiada za programme publicity i działania public relations dla kanałów należących do obu firm, czyli Zone Europa, Zone Reality, Zone Club, Zone Romantica, JimJam oraz Extreme Sports Channel. Do zadań agencji należy także wsparcie PR korporacyjnego spółek. Umowa z nią została podpisana na rok.
Właścicielami Dobra Communications są: Maja Piotrowska, wcześniej piastująca funkcję account directora w Mmd Corporate, Public Affairs and Public Relations Consultants oraz Maciej Nawrocki, od kilku lat zajmujący się także organizacją eventów i działaniami marketingowymi dla różnych marek.
Dołącz do dyskusji: Chellomedia zmieniło w Polsce agencję PR