'Charaktery': nowe logo i większy nakład
Wydanie grudniowe miesięcznika popularyzującego psychologię 'Charaktery' ukazało się ze zmienionym logotypem.
Logotyp pozbawiony jest charakterystycznej belki i jest odświeżeniem projektu Janusza Kapusty. Okładka jak i środek jest drukowany na nowym papierze – dotychczasowy matowy zastąpił błysk, a środek to Ultralux 70 g., zamawiany przez wydawcę bezpośrednio z niemieckiej papierni Leipa.
Zwiększony został nakład do 48 000 egzemplarzy i cena z 7,90 zł na 8,90 zł. Sprzedaż numeru wrześniowego wyniosła 31 919 egzemplarzy (ZKDP), a według danych od kolporterów, sprzedaż numeru listopadowego przekroczy 33 000 egzemplarzy.
Dokonane zostały również zmiany w redakcji – zastępcą redaktora naczelnego został Andrzej Białek, sekretarzem redakcji został Dariusz Ryń, a redaktorem naukowym dr Dorota Krzemionka.
W lutym 2007 roku „Charaktery” obchodzić będą jubileusz 10-lecia istnienia na rynku wydawniczym. Z tej okazji pismo zwiększy objętość o 8 stron i prawdopodobnie nakład do 50 tysięcy egzemplarzy. Wydawca przygotowuje też kolejne wydanie specjalne „Charakterów”, które poświęcone będzie słynnym eksperymentom psychologicznym.
Dołącz do dyskusji: 'Charaktery': nowe logo i większy nakład