CenterNet uczy dzieci bezpiecznie korzystać z komórki
Ruszyła kampania edukacyjna zorganizowana przez CenterNet, podnazwą "Moja Pierwsza Komórka". Jej celem jest rozpropagowanie zasadbezpiecznego i racjonalnego korzystania z telefonu komórkowegoprzez dzieci.
Bohaterem akcji jest animowana postać - Fonio, który napodstawie swoich doświadczeń radzi dzieciom jak bezpiecznie iracjonalnie korzystać z pierwszej komórki.
Za kreację i produkcję odpowiada zespół marketingu CenterNet.Autorką postaci Fonia jest Anna Kostadinov - art directorCenterNet. Muzykę do kampanii i logo dźwiękowe akcji skomponowałBartek Kaliś - na co dzień szef mediów CenterNet.
Platformą komunikacji kampanii jest strona internetowa www.mojapierwszakomorka.pl.
Wszystkie media kampanii przyłączyły się do akcji nieodpłatnie.Reklamy będą emitowane w Radiu Zet i sieci Planeta FM orazwyświetlane w 300 salach kinowych należących do sieci Multikino i wtelewizji Cartoon Network. Reklamy znajdą się także na nośnikachsieci sklepów Bartek, Smyk i oraz Quadri Foglio. Komiks będziepublikowany w magazynie "W.I.T.C.H.".
W kampanii dużo jest działań niestandardowych m.in. na forachinternetowych, na portalach społecznościowych, portalachvideosharingowych.
Dzięki współpracy z agencją ARBOmedia kampania dotrze do 100szkół w 6 głównych miastach Polski. Plakaty akcji znajdą się w 20kafejkach internetowych w 5 głównych miastach Polski oraz na 50basenach w 5 głównych miastach Polski. ARBOmedia zagwarantowałorównież kampanię InText, wykorzystującą odpowiednio dobrane słowakluczowe - system reklamy kontekstowej Smart Context.
Dodatkowo kampania będzie miała 2 mln odsłon na 50-70 serwisachz portfolio ARBOnetwork. Reklamę w wyszukiwarkach zagwarantowałAdkontekst. W ramach wkładu w akcję Adkontekst -zagwarantował 13tys. kliknięć (co daje 700 tys. odsłon reklamy na www.mojapierwszakomórka.pl).
Dzięki Newsletterowi "czasdzieci.pl" mailing z Foniem dotrze do12 tys. kont.
Dołącz do dyskusji: CenterNet uczy dzieci bezpiecznie korzystać z komórki
http://bezpiecznie.blogspot.com