CD Projekt RED: rebranding na CDP.pl i start sklepu internetowego
Produkująca i dystrybuująca gry firmy CD Projekt RED zaprezentowała swoją nową nazwę - CDP.pl - i identyfikację wizualną. Jednocześnie uruchomiła swój sklep internetowy CDP.pl.
CD Projekt RED zmienił swoją nazwę na CDP.pl z powodu zmian zachodzących w firmie. - Rozszerzamy naszą działalność o internet i cyfrową dystrybucję. Zmiana nazwy jest dowodem na to jak mocno wierzymy w cyfrową przyszłość - opisuje Michał Gembicki, dyrektor zarządzający CDP.pl.
Jednocześnie wystartował serwis internetowy CDP.pl, w którym będą oferowane gry - mają być dostępne szybko, w niskich cenach i, jeżeli to tylko możliwe, w polskich wersjach językowych.
Na starcie CDP.pl oferowanych jest w nim 30 gier wybranych spośród 300 z oferty firmy. Wkrótce na stronie będą pojawiać się nowe, m.in. „Chivalry: Medieval Warfare”, „Farming Simulator 2013” i „Of Orcs and Men”. Partnerami technologicznymi serwisu są Netia, Microsoft Polska i PayU.
Dołącz do dyskusji: CD Projekt RED: rebranding na CDP.pl i start sklepu internetowego
Ten pierwszy jedyne co potrafi t ogówniane projekty internetowe pozbawione jakiejkolwiek wartości i jakości, a drugi ma ADHD i mentalność 12 latka.