Carrefour zaoferuje na Allegro 3 tys. produktów, także żywność
Sieć hipermarketów Carrefour 8 grudnia zacznie prowadzić sprzedaż na Allegro.pl. Na początek zaoferuje ok. tys. produktów, m.in. żywność, kosmetyki, środki czystości i produkty dla dzieci.
Na Allegro pojawią się produkty Carrefoura z trzech głównych kategorii: supermarket, dziecko i uroda. - Klienci będą mogli kupić w sklepie Carrefour na Allegro wiele różnych przydatnych na co dzień i od święta produktów, takich jak np. żywność pakowana w bezpieczny sposób, słodycze, składniki potraw i przyprawy, kosmetyki i środki pielęgnacyjne, środki czystości do domu, w tym proszki, płyny i kapsułki do prania, środki do płukania, płyny do mycia różnych powierzchni, karmy dla psów i kotów, kosmetyki do pielęgnacji dzieci i wiele, wiele innych. Na start będzie to ok. 3.000 produktów - wylicza Dagmara Brzezińska-Marcu, zarządzająca kategoriami supermarket, zdrowie i uroda oraz sport i dziecko na Allegro.
Sprzedawane będą też produkty marek własnych Carrefoura oraz artykuły ekologiczne z tzw. Zdrowej Półki Carrefour (to artykuły bezglutenowe, bez laktozy, dla diabetyków).
- W centrum naszych działań zawsze stawiamy oczekiwania i komfort współczesnych konsumentów. Dlatego wdrożyliśmy strategię omnikanałowości, personalizujemy naszą ofertę oraz usługi i dajemy klientom jeszcze większą swobodę wyboru sposobu i kanału dokonywania zakupów - uzasadnia Michał Sacha, dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych w Carrefour Polska. - Jesteśmy otwarci na nowe technologie i modele biznesowe, dzięki którym dostosowujemy się do wyzwań nowoczesnego handlu. Mamy nadzieję, że nasi konsumenci skorzystają na współpracy dwóch ekspertów: Allegro - w zakresie e-commerce i nowych technologii oraz Carrefour - w dziedzinie transformacji żywieniowej i cyfrowej - dodaje Sacha.
Produkty od Carrefour będzie można kupować na Allegro w ramach standardowego koszyka zakupowego oraz odbierać w ramach opcji Allegro Smart!. Możliwa będzie przesyłka kurierem lub do sieci ok 20 tys. punktów odbioru i automatów paczkowych w całym kraju.
Realizując strategię omnikanałowości #CarrefourPolska debiutuje w nowym kanale sprzedażowym i wchodzi z ofertą 3000 produktów, w tym bio i marek własnych, na @Allegro_Group. Więcej: https://t.co/c6Z4LIZ3Pf #ecommerce #egrocery #eshopping pic.twitter.com/63JahEgX09
— CarrefourPolska (@CarrefourPolska) December 3, 2019
Carrefour Polska od trzech lat sprzedaje w swoim sklepie internetowym produkty żywnościowe. Początkowo usługa była dostępna w aglomeracji warszawskiej, a potem zadebiutowała też na terenie Katowic, Krakowa, Olsztyna, Sosnowca, Chorzowa, Czeladzi i Siemianowic Śląskich. Na pozostałym obszarze kraju firma od dwóch miesięcy oferuje dostawy kurierskie produktów niewymagających chłodzenia.
Do Carrefour Polska należy prawie 900 sklepów w pięciu formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Firma jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Według badania Gemius/PBI w październiku br. Allegro.pl zanotowało 16,58 mln realnych użytkowników i 1,25 mld odsłon, a aplikacja mobilna serwisu - 3,67 mln użytkowników.
Firma Allegro.pl w ub.r. osiągnęła 1,75 mld zł przychodów, 621,5 mln zł zysku operacyjnego i 230,1 mln zł zysku netto.
Wiosną br. Allegro.pl sfinalizowało kupno 80 proc. udziałów eBilet Polska i wprowadziło do władz spółki swoich menedżerów: członkiem zarządu została Edyta Sidwa, a do rady nadzorczej Grzegorz Czapski, Damian Zapłata i Tom Ruhan. W ub.r. eBilet zanotował wzrost przychodów i 36,4 proc. do 204,9 mln zł oraz zysku netto z 1,23 do 2,5 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Carrefour zaoferuje na Allegro 3 tys. produktów, także żywność