Byli menedżerowie Ipsosu i 4P z własną agencją smartscope
Działalność zaczęła agencja badawczo-doradcza smartscope, założona i kierowana przez byłych menedżerów Ipsosu i 4P: Tomasza Dulinicza, Macieja Kruka i Jakuba Cichosza.
Agencja smartscope zajmuje się realizacją badań marketingowych (ilościowych i jakościowych - zarówno klasycznych, jak też opartych na technologiach internetowych i mobilnych) oraz wspieraniem klientów na etapie praktycznego wdrażania ich wyników. - Chcemy robić badania sprytniej niż inne agencje na rynku: bardziej efektywnie, mądrzej ale też często prościej. Chcemy dostarczać jasnych odpowiedzi, a nie mnożyć pytania - zapowiadają założyciele firmy.
Twórcami i szefami smartscope są Tomasz Dulinicz, Maciej Kruk i Jakub Cichosz. Dulinicz i Kruk poprzednio pracowali w Ipsosie - pierwszy przez rok pełnił funkcję quantitative research team managera, a drugi przez pół roku był kierownikiem jednego z zespołów jakościowych. Obaj wcześniej pracowali w firmie 4P research mix, z którą Jakub Cichosz był związany przez 10 lat, zajmując stanowiska kierownika i starszego kierownika projektu.
Dołącz do dyskusji: Byli menedżerowie Ipsosu i 4P z własną agencją smartscope