Belgijski Burger King świętuje otwarcie po lockdownie
Belgia ogłasza ponowne otwarcie swoich restauracji od 9 czerwca. Tego dnia dla klientów ponownie otwarte będą lokale Burger King, co jest celebrowane specjalną, wzruszającą kampanią.
Kampania reklamowa Burger Kinga przygotowana przez agencję Buzzman trwa w mediach społecznościowych od 25 maja. Bazuje na motywie zagubionych, pozostawionych w lokalach przedmiotów.
W "zwykłej" rzeczywistości, można było po nie wrócić następnego dnia. Jednak w pandemii na powtórne odwiedzenie restauracji trzeba było czekać aż siedem miesięcy.
Burger King powraca
Na grafikach widać zostawione przez klientów w Burger Kingach przedmioty - czapki (z dyskretnie umieszczonym logo konkurenta - McDonald's), telefony, plecaki. Burger King zachęca, by "wrócić po nie z powrotem".
Dołącz do dyskusji: Belgijski Burger King świętuje otwarcie po lockdownie