Brother reklamuje „innowację druku w firmie”
Wystartowała kampania reklamowa urządzeń drukujących Brother skierowanych do małych i średnich przedsiębiorstw. Akcję przygotował i realizuje dom mediowy ZenithOptimedia Group.
Reklamy wielofunkcyjnych urządzeń drukujących Brother informują, że obecnie po zakupie takiego sprzętu i zarejestrowaniu tego na stronie innowacjadruku.pl można otrzymać do 150 zł zwrotu. Promocja potrwa do końca listopada.
Akcja reklamowa pod hasłem „Innowacja w druku w firmie” obejmuje internet (reklamy display w serwisach dotyczących IT i biznesu i mobilnych wersjach portali ogólnoinformacyjnych, mailingi, reklamy w wyszukiwarkach) oraz punkty sprzedaży (materiały POS).
Kreację kampanii i stronę innowacjadruku.pl przygotował dział kreacji agencji Performics, a za planowanie i zakup mediów odpowiada zespół Zenith (obie struktury wchodzą w skład domu mediowego ZenithOptimedia Group).
Dołącz do dyskusji: Brother reklamuje „innowację druku w firmie”