BPH TFI z nową identyfikacją wizualną i stroną internetową
BPH TFI zmienia identyfikację wizualną w związku z połączeniembanków BPH i GE Money. Jednocześnie rusza rozbudowany serwisinternetowy firmy.
Nowe logo BPH TFI jest spójne z oprawągraficzną połączonych banków BPH i GE Money,przedstawiając zwrócone do siebie postaci. Ma to symbolizowaćdialog i wzajemne zrozumienie, nawiązując do idei budowania przezfirmę bliskich i trwałych relacji z klientami. Z kolei całazmieniona identyfikacja wizualna BPH TFI jest oparta na motywielinii wywodzącej się ze stylistyki polskiej graficzki iilustratorki Franciszki Themerson iodzwierciedlającej ludzkie relacje, elastyczność, inteligencję ipłynne pokonywanie przeszkód.
Jednocześnie w odświeżonym serwisie internetowym BPH TFIuruchomiono narzędzie służące do analizy wyników funduszyinwestycyjnych zarządzanych przez firmę. Funkcjonalność dostępnapod adresem www.analizy.bphtfi.pl i w menustrony www.bphtfi.pl pozwalaporównywać rezultaty wybranych funduszy w dowolnym okresie oraz wodniesieniu do benchmarku i indeksu giełdowego, stworzyćindywidualny portfel funduszy z określeniem procentowego udziałudanego funduszu, a także skorzystać z portfeli modelowychprzygotowanych przez specjalistów z BPH TFI. - Zależy nam, aby nasiklienci aktywnie korzystali z tego narzędzia, poznając zaletybudowania zdywersyfikowanych portfeli inwestycyjnych - uzasadniaMarcin Bednarek, członek zarządu BPH TFI.
Dołącz do dyskusji: BPH TFI z nową identyfikacją wizualną i stroną internetową