Bosch reklamuje odkurzacze hasłami wymyślonymi przez internautów
Marka Bosch (należąca do BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego) wystartowała z kampanią billboardową, która promuje odkurzacze linii Athlet. Akcja wpisuje się w szersze działania reklamujące linię odkurzaczy, pod hasłem „Zamień tradycyjny na perfekcyjny".
Reklamy na billboardach są zwieńczeniem rozpoczętego w grudniu ubiegłego roku konkursu na Facebooku, w którym internauci wymyślali chwytliwe hasła reklamowe łączące miasta i dzielnice ze skutecznością bezprzewodowego odkurzacza linii Athlet. Najlepsze slogany trafiły na billboardy, a ich autorów nagrodzono odkurzaczami.
W pięciu miastach pojawi się w sumie 20 billboardów z hasłami promującymi odkurzacze Athlet. Wśród nich znajdą się zwycięskie slogany, które zostały wyłonione w drodze konkursu.
Konkurs w mediach społecznościowych został opracowany we współpracy z agencją reklamową Insignia. Za przygotowanie billboardów odpowiada Insignia i TStudio. Kampania outdoorowa została zaplanowana przez OMD.
Dołącz do dyskusji: Bosch reklamuje odkurzacze hasłami wymyślonymi przez internautów