SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

BMW w internecie: OS3 multimedia zamiast TippingPoint

Agencja interaktywna OS3 multimedia wygrała przetargu na stałą obsługę BMW w internecie. Poprzednio zajmowała się tym agencja TippingPoint.

- Zdecydowaliśmy się na współpracę OS3 multimedia ze względu na strategiczne podejście, a przede wszystkim najlepsze zrozumienie filozofii naszej marki - uzasadnia Tomasz Płecha, odpowiadający w BMW Polska za media i komunikację.

BMW nie informuje, które inne agencje brały udział w tym przetargu ani na jak długo została popisana umowa z OS3 multimedia.

Dołącz do dyskusji: BMW w internecie: OS3 multimedia zamiast TippingPoint

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dawid
OS3 i strategiczne podejście. To chyba ŻART!!!
odpowiedź
User
alter
strategiczne podejście do... dumpingu cenowego
odpowiedź
User
jahudra
Dawidku Sz. - naucz się, że jesteście za słabi i zbyt nadęci!

Brawa! Bo na bannerach w necie nie raz i nie dwa można było zobaczyć kwiatki w postaci błędów językowych, poprzestawianych liter. Nareszcie koniec imprezy i zapamiętajcie to wszyscy - tak będzie z każdą agencją, która zamiast pracować będzie pić.
odpowiedź