“Bitwa na głosy” straciła milion widzów, przegrywa z TVP1 i TVN
Drugą edycję “Biwy na głosy” po pięciu odcinkach ogląda w TVP2 o około 1,2 mln widzów mniej niż śledziło pierwszą serię muzycznego show. W czasie emisji programu Dwójka przegrywa z TVP1 i TVN, lepsza jest tylko od Telewizji Polsat.
“Bitwa na głosy 2” nadawana jest w TVP2 w soboty o 20.05. Po pięciu tygodniach nadawania oglądalność show wynosi 2,64 mln widzów, co przekłada się na 17,14 proc. udziału w grupie wszystkich widzów i tylko 14,47 proc. w grupie komercyjnej - pokazują przygotowane dla Wirtualnemedia.pl dane Nielsen Audience Measurement.
Nadawana rok temu w tym samym paśmie pierwsza odsłona “Bitwy” po pięciu odcinkach miała 3,8 oglądających widzów, a udział stacji wynosiło odpowiednio 24,32 proc. i 20,88 proc.
Widowisko daje obecnie TVP2 trzecie miejsce w rynku telewizyjnym w grupie 4+. Liderem jest Jedynka, emitująca wówczas gł. “Komisarza Alexa” i filmy fabularne, co daje jej 20,93 proc. udziału. Wiceliderem jest TVN (“X Factor”, filmy; 20,18 proc.). Za TVP2 plasuje się natomiast Polsat (filmy; 11,95 proc.). W grupie komercyjnej Dwójka przegrywa także z TVP1 i TVN, ale jej przewaga nad Polsatem jest minimalna.
Z danych telemetrycznych wynika, że program “Bitwy na głosy” śledzą najchętniej kobiety, widzowie po 45. roku życia, mieszkańcy wsi i małych miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym.
W drugiej edycji show zespoły zdecydowało się prowadzić osiem nowych gwiazd: Edyta Górniak, Natalia Kukulska, Janusz Panasewicz, Ryszard Rynkowski, Mezo, Kamil Bednarek, Monika Kuszyńska oraz siostry Przybysz. Gospodarzem programu jest Hubert Urbański, a za produkcję wykonawczą odpowiada Mastiff Media Polska.
Widownia “Bitwy na głosy”
Data | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
03-03-2012 | 2 548 769 | 16,26% | 14,03% |
10-03-2012 | 2 623 445 | 16,66% | 14,29% |
17-03-2012 | 2 698 095 | 17,72% | 15,44% |
24-03-2012 | 2 451 626 | 17,04% | 13,62% |
31-03-2012 | 2 887 375 | 18,09% | 14,94% |
Średnia | 2 640 246 | 17,14% | 14,47% |
Oglądalność show na tle konkurencji
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP1 | 3 223 620 | 20,93% | 15,80% |
TVN | 3 107 747 | 20,18% | 25,10% |
TVP2 – Bitwa | 2 640 246 | 17,14% | 14,47% |
Polsat | 1 841 531 | 11,95% | 14,41% |
Profil widowni programu
ADH % | AFF | ||
Płeć | Mężczyźni | 36,09% | 75 |
Kobiety | 63,91% | 123 | |
Wiek | 4-9 | 2,02% | 34 |
10-15 | 4,89% | 73 | |
16 - 19 | 3,72% | 68 | |
20 - 24 | 2,99% | 39 | |
25 - 29 | 3,22% | 36 | |
30 - 34 | 5,64% | 68 | |
35 - 39 | 7,17% | 97 | |
40 - 44 | 5,74% | 89 | |
45 - 49 | 7,35% | 110 | |
50 - 54 | 10,61% | 133 | |
55 - 59 | 10,93% | 140 | |
60 | 35,71% | 173 | |
Wlk. miasta | Wieś | 44,90% | 114 |
< 50 tys. | 26,53% | 113 | |
50-100 tys. | 7,03% | 85 | |
100-200 tys. | 6,92% | 90 | |
> 200 tys. | 14,62% | 69 | |
Zawód | Top management | 6,40% | 65 |
Pracownicy średniego szczebla | 14,36% | 92 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 17,30% | 92 | |
Emeryci | 42,51% | 168 | |
Inni | 19,42% | 64 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 49,05% | 122 |
Średnie | 30,56% | 94 | |
Wyższe | 13,47% | 92 | |
Inne | 6,92% | 55 |
Dołącz do dyskusji: “Bitwa na głosy” straciła milion widzów, przegrywa z TVP1 i TVN