BIC z loterią i konkursem dla dzieci w Biedronce
Producent artykułów piśmienniczych BIC organizuje akcję w sieci sklepów Biedronka, pod hasłem „Przyszłość nabiera kolorów”. Za koncepcję i realizację odpowiada agencja Columbit.
Akcja trwa od 13 lipca. Do końca sierpnia przy zakupie dowolnego wyrobu piśmienniczego BIC w sklepach Biedronka można wylosować jeden ze stu tabletów. Loterii towarzyszy skierowany do dzieci konkurs kreatywny.
Zadanie konkursowe polega ba przygotowaniu pracy plastycznej na temat „Mój wymarzony zawód przyszłości”. Nagrodami w konkursie są cztery vouchery wyjazdowe – każdy o wartości 25 tysięcy złotych. Miejsca podróży inspirowane są dziecięcymi zawodami marzeń: kosmonautą – Floryda ze zwiedzaniem Centrum Kosmicznego Cape Canaveral, informatykiem – San Francisco z wizytą w siedzibie Google, karateką – klasztor Shaolin oraz archeologiem – Machu Picchu.
Za koncepcję działań, ich organizację i kampanię promującą wraz z produkcją materiałów POS odpowiada agencja Columbit, która na stałe współpracuje z marką BIC. Agencja stworzyła również stronę internetową akcji, można dokonywać zgłoszeń do loterii i konkursu.
Dołącz do dyskusji: BIC z loterią i konkursem dla dzieci w Biedronce