SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Szef ramówki Playera odchodzi. W TVN Warner Bros. Discovery pracował 19 lat

Bartłomiej Główczyński, ostatnio szef ramówki platformy Player, odchodzi z TVN Warner Bros. Discovery - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z polskim oddziałem firmy związany był od 2003 roku.

Bartłomiej GłówczyńskiBartłomiej Główczyński

Główczyński zamierza obecnie rozwijać działalność jako freelancer.

W Discovery od 2003 roku

Bartłomiej Główczyński z firmą związany był od 2003 r., gdy przyszedł do biura reklamy Discovery Networks w Polsce, by pracować jako ad sales manager. Potem został brand partnership managerem, a następnie marketing managerem. W latach 2014-2018 pracował jako dyrektor kanałów lifestylowych.

Po wejściu TVN w struktury Discovery Bartłomiej Główczyński został zastępcą dyrektora kanałów lifestylowych. W listopadzie 2019 r. objął funkcję szefa ramówki platformy streamingowej Player.

Zmiany w pionie programowym TVN Warner Bros.Discovery

Przypomnijmy, że w lipcu grupa TVN Warner Bros. Discovery ogłosiła zmiany w strukturze pionu programowego po odejściu z firmy Edwarda Miszczaka. Bogdan Czaja objął funkcję group vice president programming & operation, Jarosław Potasz został group vice presidentem studios & productions. Lidla Kazen piastuje nowo powstałą funkcję dyrektorki kanału TVN. Szefem Playera pozostaje Maciej Gozdowski.

Z nieoficjalnych informacji wynika, że w marcu br. Player.pl miał 1,5 mln subskrybentów.

Dołącz do dyskusji: Szef ramówki Playera odchodzi. W TVN Warner Bros. Discovery pracował 19 lat

18 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tomek
LOL a był do czegoś w ogóle potrzebny? Ramówka playera, a CEO-układacza telegazety też mają?
odpowiedź
User
Jimmy
To player potrzebował ramówki???
odpowiedź
User
kolis
Te amerykańskie nazwy typu "ad sales manager" to są tylko po to, by go nie nazwać "sprzedawca reklam"?
odpowiedź