Banah Group dla Żywiec Zdrój Smako-łyk
Na podstawie nowego key visuala powstała linia POS wspierającasprzedaż Żywiec Zdrój Smako-łyk w sklepach.
Na podstawie nowego key visuala powstała linia POS wspierającasprzedaż Żywiec Zdrój Smako-łyk w sklepach.
Kampania BTL Żywiec Zdrój Smako-łyk potrwa do końca lipca i mazasięg ogólnopolski. Adresowana jest do ludzi ceniących dobry smakoraz zdrowy styl życia. Jej celem jest umocnienie wizerunku marki wsklepach oraz wywołanie bodźca zakupowego.
Współpraca marek Żywiec Zdrój z Agencją Reklamową Banah Group zprzy obsłudze kampanii BTL trwa już 3 rok. Za kampanię ze stronyAgencji Banah Group odpowiedzialny jest Piotr Łukasiak - Group HeadAccount Manager.
Dołącz do dyskusji: Banah Group dla Żywiec Zdrój Smako-łyk