Awanse w Burdzie. Helman, Wilk i Pudłowska dyrektorami zarządzającymi
Michał Helman, Urszula Wilk i Edyta Pudłowska, dotąd dyrektorzy wydawniczy w Burda International Polska, odpowiedzialni za poszczególne segmenty, awansowali na stanowiska dyrektorów zarządzających - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
Awanse mają związek z poszerzeniem obowiązków dotychczasowych szefów wydawniczych - od jesieni ub.r. odpowiadają oni także za nadzór nad zespołami sprzedającymi reklamy w ich tytułach. Taka organizacja pracy w firmie została wprowadzona po odejściu z Burdy szefowej biura reklamy Barbary Topol. Została ona dyrektorem sprzedaży agencyjnej Facebooka w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Michał Helman, Urszula Wilk i Edyta Pudłowska jako dyrektorzy zarządzający odpowiadają już w całości za wynik finansowy kierowanych przez siebie segmentów. Podlegają zarządowi Burda International Polska.
Michał Helman zarządza segmentem Luxury & lifestyle, który tworzą magazyny „Elle”,„Glamour”, „InStyle”, „Gala” i „Elle Decoration”. Urszula Wilk odpowiada za segment Women advisory („Claudia”, „Dobre Rady”, ”Burda”, „Samo Zdrowie”, „Moje Gotowanie”, „Sól i Pieprz”, „Kulinarne Hity”, „Prześlij Przepis” „Mój Piękny Ogród”, „Sielskie Życie”, „Przepis na Ogród”), a Edyta Pudłowska za tytuły Popular science & special interest („National Geographic”, „NG Traveler”, „Focus”, „Focus Historia”, „Coaching”, „Chip” i „CRN”).
Dołącz do dyskusji: Awanse w Burdzie. Helman, Wilk i Pudłowska dyrektorami zarządzającymi