SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Atmedia traci kolejnego klienta. TVN będzie sprzedawać reklamy w Canal+

TVN Media w ramach projektu Premium TV od początku przyszłego roku będzie odpowiadać za sprzedaż reklam w kanałach tematycznych Canal+ Cyfrowy. Poprzednio zajmowała się tym firma Atmedia.

Premium TV z początkiem roku przejmie obsługę reklamową 12 kanałów produkowanych przez Canal+ Cyfrowy: Canal+, Canal+ Film, Canal+ Sport, Canal+ Gol, Canal+ Weekend i Canal+ 3D, ale kino+, Planete+, kuchnia+, Domo+, MiniMini+ i teleTOON+/ Hyper+. Do końca br. zajmować się tym będzie spółka Atmedia, która tym samym zakończy wieloletnią współpracę z Canal+ Cyfrowym.

TVN Media i Canal+ Cyfrowy rozmowy dotyczące tej obsługi prowadziły od sierpnia br. - Premium TV zaoferowało nam najbardziej korzystną, zdywersyfikowaną, kompleksową i innowacyjną ofertę - uzasadnia Beata Mońka, prezes Canal+. - Stacje Canal+ Cyfrowego charakteryzują się bardzo wysoką jakością programową i odpowiednim dopasowaniem do grup najbardziej pożądanych przez reklamodawców. Dzięki silnemu sprofilowaniu stacje Canal+ Cyfrowego wzmocnią nasze produkty demograficzne: pakiety kobiece i męskie. Pozwolą także na stworzenie najsilniejszej zasięgowo oferty skierowanej do grup dziecięcych - powiedział Andrzej Karasowski, Szef Premium TV.

>>> Kanały 4fun Media w Premium TV do końca 2014 roku

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, w październiku 12 stacji Canal+ miało sumarycznie 1,8 proc.  udziału w oglądalności w grupie 4+ i 1,7 proc. w grupie 16-49 (zobacz szczegóły).

>>> Grupa TVN przejmuje sprzedaż reklam w stacjach Viacomu

Przypomnijmy, że Canal+ i TVN są w trakcie realizacji transakcji, w efekcie której połączone zostaną platformy Cyfra+ i N, a Canal+ odkupi od ITI 40 proc. udziałów w N-Vision, właścicielu spółki-matki TVN mającej 51 proc. jej akcji (przeczytaj o tym więcej). W połowie września zgodę na tę transakcję wyraził UOKiK.

Dołącz do dyskusji: Atmedia traci kolejnego klienta. TVN będzie sprzedawać reklamy w Canal+

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
itv
no to at media się kończą chyba...
odpowiedź
User
...
Ciekawe co jeszcze odejdzie, Polsat mało zgarnął.
odpowiedź
User
The time is now
To było raczej do przewidzenia. Canal+ kupując TVN nie mógł pozwolić aby sprzedażą czasu reklamowego sprzedawało obce biuro reklamy. Ważna informacja ale nie sensacja.
odpowiedź