Artur Kostrzewski dyrektorem generalnym emporia Telekom w Polsce
Artur Kostrzewski z początkiem sierpnia objął stanowisko dyrektora generalnego emporia Telekom w Polsce. Zastąpił na tym stanowisku Grzegorza Możdżyńskiego, który odszedł z firmy.
Kostrzewski posiada dziesięć lat doświadczenia w budowaniu strategii sprzedaży i jakości obsługi klienta w polskich oddziałach międzynarodowych firm telekomunikacyjnych. Od 2009 r. pracuje dla firmy emporia, tj. od początku jej istnienia w Polsce. Wcześniej pracował w firmie Netia na stanowisku dyrektora ds. rozwoju nowych kanałów sprzedaży, w Polkomtelu jako menedżer ds. jakości w departamencie sprzedaży, przez wiele lat w Orange na stanowiskach kierowniczych w obszarach zarządzania i wsparcia sprzedaży, ostatnio jako regionalny kierownik sprzedaży odpowiedzialny za budowę i zarządzanie kanałami dystrybucji B2C.
Dołącz do dyskusji: Artur Kostrzewski dyrektorem generalnym emporia Telekom w Polsce