SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Arkadiusz Majewski dyrektorem rozwoju sprzedaży „Gazety Wyborczej”

Arkadiusz Majewski dołączył do zespołu Agory, gdzie objął stanowisko dyrektora rozwoju sprzedaży „Gazety Wyborczej”. To nowo utworzone stanowisko w spółce.

Do jego zadań należy nadzór dystrybucji i sprzedaży papierowych oraz cyfrowych wydań „Gazety Wyborczej”. Zajmie się także budowaniem nowych kanałów dystrybucji „GW” oraz promocją sprzedaży w tych kanałach.

Arkadiusz Majewski z Agorą związany jest od kwietnia 2015 roku. Do tej pory był krajowym kierownikiem sprzedaży „Gazety Wyborczej” i jej marek. Poprzednio w latach 2004-2015 pracował w Grupie Żywiec, m.in. jako kierownik ds. sieci regionalnych i kierownik ds. rozwoju detalu własnego. W przeszłości był związany z firmami Pharma C Food, Sante i Chłodnia Mazowsze.

Z danych ZKDP wynika, że w I kwartale br. sprzedaż ogółem „Gazety Wyborczej” wyniosła 150 640 egz.

Dołącz do dyskusji: Arkadiusz Majewski dyrektorem rozwoju sprzedaży „Gazety Wyborczej”

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Krasawica
Biorąc pod uwagę wyniki sprzedaży GW oraz, nomen omen, rozwój technologii, znanej jako net i smartfon, to jest to chyba - z całym należnym szacunkiem dla każdej osoby - nie tyle dyrektor rozwoju, co zwoju.
0 0
odpowiedź
User
Były_GW
Z trendem się nie walczy.

Musieliby stworzyć machinę czasu i wrócić do źródeł ale bez tych, którzy grają tam dziś pierwsze skrzypce w strukturach redakcyjnych.

0 0
odpowiedź
User
Henryk z Wągrowca.
Żal mi tego pana. Powierzono mu niewykonalne zadanie. Będzie mnóstwo zebrań, korporacyjnego mantrowania, prezentacji super pomysłów na zwiększenie sprzedaży po czym za pół roku w WM znowu pojawi się tytuł "GW z największym spadkiem wśród dzienników"
0 0
odpowiedź