Anna Szajerska i Michał Skrzypiec w Grupie Fresh
Do Grupy Fresh, specjalizującej się w marketingu zintegrowanym, dołączyły dwie nowe osoby. Anna Szajerska objęła stanowisko PR managera, a Michał Skrzypiec pełnić będzie obowiązki account managera.
Anna Szajerska jest absolwentką Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, na którym studiowała filologię polską. Dotychczas pracowała w agencji dotPR, gdzie koordynowała realizację działań zarówno dla klientów działających na rynku polskim, jak i europejskim. Nadzorowała projekty z branży turystycznej, deweloperskiej oraz medycznej.
W Grupie Fresh Szajerska odpowiedzialna będzie za realizację strategii wizerunkowych dla spółek wchodzących w skład grupy. Ma także skupiać się na promocji rankingu wartości marek regionalnych.
Michał Skrzypiec jest związany z marketingiem i reklamą online od 15 lat. Pracował dla takich podmiotów jak m.in. agencja interaktywna Conecto (obecnie Golden Submarine) i Supermedia Interactive. Będąc zatrudnionym na stanowiskach menadżerskich realizował projekty dla takich zleceniodawców jak Audi, Grupa PZU, Tchibo, Stary Browar i Złote Tarasy.
Skrzypiec wzmocni szeregi spółki Fresh, wchodzącej w skład Grupy Fresh. Jako account manager będzie odpowiedzialny za projekty bieżących klientów.
Dołącz do dyskusji: Anna Szajerska i Michał Skrzypiec w Grupie Fresh