Anna Czubaszek na czele kreacji w Kerris
Anna Czubaszek dołączyła do zespołu agencji digital Kerris w roli dyrektorki kreatywnej i szefowej działu kreacji.
W swojej nowej roli, Anna Czubaszek jest odpowiedzialna za nadzór kreatywny nad działaniami Kerris Group, budowanie i rozwijanie działu kreacji oraz wsparcie w codziennej pracy zespołu agencji. Obecnie współpracuje z kluczowymi klientami agencji oraz jest zaangażowana w projekty new business.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Anna Czubaszek wcześniej związana była z agencjami takimi jak Isobar, Grey i VML, gdzie pracowała nad kampaniami dla marek takich jak Volvo, Tymbark, PLAY, mBank, Mazda, Tic-Tac, Guseppe, Pepco i Vileda.
Jej praca została doceniona m.in. nagrodą KTR w kategorii Print dla świątecznego wydania dziennika „Fakt” oraz Innovation Awards za „Wypożyczalnię Choinek Volvo”.
Dołącz do dyskusji: Anna Czubaszek na czele kreacji w Kerris