Anita Zaremska-Trzaska w dziale strategicznym Soul & Mind
Do poznańskiej agencji Soul & Mind Group dołączyła Anita Zaremska-Trzaska. Wesprze ona zespół w procesach budowania strategii marek, strategii zintegrowanych działań komunikacyjnych 360 stopni, strategii wprowadzania produktu na rynek oraz w analizie briefów i zapytań klientów.
Anita Zaremska-Trzaska odpowiedzialna będzie również za realizacje projektów z obszaru service design, czyli przemyślanego budowania usług i procesów biznesowych w oparciu o kompleksowe zrozumienie problemów i potrzeb konsumentów.
Zaremska-Trzaska działa w branży marketingowej od ponad 20 lat. Jej zawodowe portfolio obejmuje dziesiątki zrealizowanych projektów z zakresu budowy strategii marki, rebrandingu, realizacji kampanii wizerunkowych i aktywizujących sprzedaż, z wykorzystaniem zarówno narzędzi ATL, BTL, jak i digital marketingu.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Zajmowała się też marketingiem usług (bankowych, edukacyjnych i rozrywkowych). Pracowała m.in. dla takich marek, jak Helios, Spółdzielcza Grupa Bankowa, TEB Edukacja czy dla wydawnictwa Forum Media Polska.
Jest absolwentką kierunku zarządzanie i marketing Uniwersytetu Gdańskiego oraz Studium Doktoranckiego w katedrze Strategii Marketingowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.
Dołącz do dyskusji: Anita Zaremska-Trzaska w dziale strategicznym Soul & Mind