SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Angry Birds” reklamują smartfony w T-Mobile (wideo)

Startuje kampania reklamująca smartfony, a także tablety i netbooki dostępne w sieci T-Mobile. Akcję - pokazującą postaci z gry „Angry Birds” - przygotowały firmy Saatchi&Saatchi i Starcom.

W nowej reklamie T-Mobile widać sceny z majowego eventu w Barcelonie promującego grę mobilną „Angry Birds”. Uczestnicy wydarzenia mogli jednym ruchem palca na ekranie smartfonu aktywować gigantyczną katapultę i zagrać w tę grę na żywo.

Taki przekaz ma promować dostępne w T-Mobile smartfony, a także inne mobilne urządzenia z dostępem do multimediów i internetu: netbooki i tablety. W kolejnych reklamach będą prezentowane konkretne korzyści nowych taryf w sieci. Przypomnijmy, że T-Mobile wprowadziła właśnie taryfę multimedialną ze swobodnym dostępem do internetu (szczegółowe informacje o niej), a także nowe opcje w ofertach „T-Mobile Mix na liczbę doładowań” (więcej o tym) i „Zawsze w kontakcie. Oferta bez telefonu” (więcej na ten temat).





„Smartfonowa” kampania T-Mobile obejmuje telewizję, radio, prasę, internet (m.in. social media) oraz działania ambientowe. Akcję przygotowała agencja reklamowa Saatchi&Saatchi (kreacja) oraz dom mediowy Starcom (planowanie i zakup mediów).

Dołącz do dyskusji: „Angry Birds” reklamują smartfony w T-Mobile (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Sico
A jakiś czas temu zachwycałem się hiszpańską wersją tej reklamy! Świetnie, że trafia również do Polski bo pomysł jest nie dość, że oryginalny to automatycznie przyciąga uwagę!
odpowiedź
User
gusio
@Sico, masz absolutną rację, element humorystyczny jest w dzisiejszych czasach niezbędny aby osiągnąć rozpoznawalność i świadomość. Podobnie i tu http://www.youtube.com/watch?v=exjMx44BItA widz jest przyjemnie zaskoczony, a zarazem komunikat reklamowy trafia do klienta.
odpowiedź