Allison Coley globalnym kierownikiem ds. klientów w zespole Colgate-Palmolive w Wavemaker
Allison Coley została powołana na globalnego kierownika w zespole obsługującym Colgate-Palmolive w agencji mediowej Wavemaker (GroupM). Staje się w ten sposób częścią Red Fuse, zintegrowanego globalnego zespołu WPP, który zajmuje się obsługą klientów na całym świecie.
Allison Coley obecnie jest dyrektorem obsługi klienta w Wavemaker dla regionu APAC. Na nowym stanowisku, pracując w Nowym Jorku będzie odpowiedzialna za prowadzenie globalnej obsługi klienta i przyspieszenie transformacji cyfrowych mediów w team'ie do obsługi Colgate-Palmolive.
Jako wieloletni członek zespołu kierowniczego Wavemaker, Allison zajmowała wyższe stanowiska kierownicze w międzynarodowych korporacjach w Nowym Jorku, Londynie, Paryżu, a także w regionie Azji i Pacyfiku jako CEO na Azję Północną, a ostatnio jako chief client officer w regionie APAC. Współpracowała między innymi z takimi markami jak Huawei, AXA, Pfizer Consumer Healthcare i VISA.
Allison Coley przejmuje nową rolę od Renato de Pauli, który poprowadzi Red Fuse w regionieLATAM. Rose Huskey, dyrektor generalny Wavemaker na Azję Południowo-Wschodnią, przejmie obowiązki Allison Coley w regionie APAC.
Dołącz do dyskusji: Allison Coley globalnym kierownikiem ds. klientów w zespole Colgate-Palmolive w Wavemaker