SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Alior Bank klientem Sigma Bis

Alior Bank dołączył do grona klientów Sigma Bis, wspólnej agencji mediowej PKN Orlen i PZU.

Agencja mediowa Sigma Bis zajęła się planowaniem i zakupem mediów tradycyjnych (poza internetem) do ostatniej kampanii Alior Banku promującej Konto Jakże Osobiste oraz aplikację mobilną banku.

Mediami internetowymi zajmowała się agencja Mets (należy do Wavemaker/GroupM).

Oznacza to prawdopodobnie przeniesienie obsługi mediowej przez Alior Bank do Sigma Bis. Informacje o tym, że są prowadzone rozmowy w tej sprawie, podawaliśmy już kilka miesięcy temu, gdy klientem tej agencji mediowej została firma ubezpieczeniowa Link4.

Głównym akcjonariuszem Alior Banku jest PZU, ma walory stanowiące 31,91 proc. kapitału.

Najpierw klientem Sigma Bis zostało PZU, potem powiązana z tą spółką firma ubezpieczeniowa Link4, a teraz Alior Bank.

Alior Bank nie podaje informacji na temat nawiązanej współpracy z Sigma Bis.

- Alior Bank zgodnie z obowiązującymi politykami, umowami oraz najwyższymi standardami nie udziela informacji o sposobie wyboru dostawców oraz o zakresie współpracy ze stronami trzecimi - przekazała nam Karolina Kozakiewicz, ekspertka ds. PR w dziale komunikacji banku.

Podobną odpowiedź otrzymaliśmy od Marcina Deca, prezesa Sigma Bis: - Kontaktowaliśmy się z Alior Bankiem w celu uzyskania zgody na ujawnienie szczegółów naszej współpracy, jednak nie otrzymaliśmy na to zgody. Zgodnie ze swoją polityką bank nie udziela informacji o sposobie wyboru dostawców oraz o zakresie współpracy ze stronami trzecimi. Musimy respektować życzenie naszego kontrahenta, dlatego też nie mamy możliwości odpowiedzenia na szczegółowe pytania - przekazał w rozmowie z nami.

Przypomnijmy, że wśród klientów Sigma Bis dominują spółki z udziałem Skarbu Państwa, m.ii. PKN Orlen, PZU, Link4 (należące do PZU) i Energa (przejęta w ub.r. przez Orlen).

Dotychczas obsługą mediową Alior Banku w mediach pozainternetowych zajmował się dom mediowy Carat (dentsu International).

W ub.r. Sigma Bis zanotowała 92,03 mln zł wpływów, w całości od swoich właścicieli: Orlenu i PZU, oraz 2,08 mln zł straty netto. Na koniec roku zatrudniała 45 osób, miała do spłaty 9,03 mln zł pożyczek od Orlenu i PZU.

Dołącz do dyskusji: Alior Bank klientem Sigma Bis

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adrian
Żadna agencja nie pomoże, jeśli aplikacja jest tak zła, że blokuje dostęp do konta. W ING to nie do pomyślenia.
odpowiedź
User
Ania
Od kiedy akcjonariuszem jest PZU to już nie ten sam bank - kiedyś mocno inwazyjny dziś kanibalizuje inne PRLowskie banki tylko Bank Polski czy Pekao, a szkoda
odpowiedź
User
pipii
Nie mieli wyjścia bo jak by nie dołączyli to prezes banku wylatuje ze stanowiska decyzja goscia z Zaoliboza. Taka jest prawda, że nie liczy się ekonomia tylko układ aby dać zarobić swoim.
odpowiedź