Opus B reklamuje nowe sklepy Aldi
Agencja Opus B opracowała komunikację otwarć nowych sklepów sieci Aldi. Przekaz jest prosty i dopasowany do lokalnego charakteru kampanii.
- W nowych sklepach Aldi wszystko jest „Naj”. Najlepsze promocje, najciekawsze marki własne, najświeższe pieczywo, najsmaczniejsze owoce i warzywa… Dlatego na tym przedrostku oparliśmy nasz koncept, który w zrozumiały dla odbiorcy sposób jest łatwo przekładalny na wszystkie kanały komunikacji - tłumaczy Monika Skalska, account director w Opus B.
Dodatkowo komunikacja została zaplanowana na trzy etapy – tak, aby stopniowo zapoznawać nowych klientów z powstającym sklepem, datą otwarcia oraz przewagami oferty nowych sklepów sieci Aldi.
- Otwarcie nowego sklepu Aldi to każdorazowo duże przedsięwzięcie – operacyjne, logistyczne jak i komunikacyjne, jednak zdecydowanie nie zwalniamy tempa w ekspansji i mamy plany, by w tym roku otworzyć łącznie około 60 nowych sklepów, co sprawi, że na koniec roku będziemy mieć ponad 360 sklepów w całej Polsce. W wypadku tak szeroko zarysowanych planów rozwoju naszej sieci, ważne jest, by komunikacja wewnętrzna, ale i zewnętrzna, ta informująca mieszkańców o nowych lokalizacjach była wyrazista i łatwa do zapamiętania - mówi Katarzyna Wojnar, kierownik działu strategii klienta w Aldi.
Zespół Opus B odpowiada za strategię, kreację i realizację działań związanych z komunikacją otwarć nowych sklepów w całej Polsce.
Dołącz do dyskusji: Opus B reklamuje nowe sklepy Aldi