Akcja eventowo - promocyjna marki Kubuś
Akcja odbyła się podczas ferii zimowych - trwała pięć tygodni.
Eventy i promocja miały miejsce w najbardziej popularnych kurortach narciarskich Małopolski, m.in. w Zakopanem, Białce, Bukowinie, Krynicy, Rytrze. Przygotowała je Eskadra Marketing Services.
Grupą docelową akcji były dzieci – główni konsumenci soków marki KUBUŚ. W czasie jej trwania nakrętki z soków można było wymienić na wiele atrakcyjnych gadżetów. Cały dzień organizowane były konkursy i zabawy. Główną atrakcją wieńczącą event był kulig – przejazd dzieci wraz z opiekunami „Kubusiowymi” saniami. Można było także otrzymać tradycyjne pamiątkowe zdjęcie z misiem – Kubusiem.
Powodzenie akcji wśród najmłodszych konsumentów było ogromne. W każdej z lokalizacji tłumy dzieci brały udział zarówno w zabawach, jak i promocji. Dzięki wykorzystanemu mechanizmowi akcja miała charakter prosprzedażowy. Termin oraz „wędrujący” charakter akcji zapewnił jej dotarcie do maksymalnej możliwej liczby dzieci spędzających ferie w górach.
Obecnie pozycja rynkowa soków Kubuś to ponad 48,4% w rynku soków i napojów o smaku marchwi (źródło AC Nielsen, udziały wartościowe, październik-listopad 2005), bardzo wysoka dystrybucja numeryczna oraz prawie 100% rozpoznawalność marki wśród dzieci w segmencie soków i napojów niegazowanych (98%, SMG/KRC, listopad 2005).
Dołącz do dyskusji: Akcja eventowo - promocyjna marki Kubuś