Agora odświeża miesięcznik „Dziecko” i wprowadza kwartalnik „Dziecko Extra”
W sprzedaży ukazało się lutowe wydanie miesięcznika „Dziecko” (Agora) ze zmienioną makietą i niższą ceną. Wydawca zapowiada również wprowadzenie na rynek nowego kwartalnika dla rodziców „Dziecko Extra”, który zadebiutuje pod koniec lutego.
Bieżący numer „Dziecka” ma nową makietę i format oraz układ działów został zmieniony. Artykuły są prezentowane tematycznie zgodnie z poszczególnymi okresami rozwoju dziecka. Od teraz pismo będzie miało bardziej poradnikowy charakter i skupi się na tematach związanych z pielęgnacją i wychowaniem niemowląt oraz małych dzieci. Czytelnicy znajdą w magazynie krótsze teksty i towarzyszące im ramki, zaznaczenia oraz wybicia ze wskazówki i najcenniejszymi informacjami.
- Nowa forma miesięcznika „Dziecko” powstała z myślą o tych czytelnikach, którzy szukają wskazówek, przydatnych porad i podpowiedzi niezbędnych na początku bycia rodzicem małego dziecka. To ważny okres, a nasz magazyn chce im podczas niego towarzyszyć - mówi Agnieszka Rożewska, wydawca „Dziecka”.
Tematem numeru lutowego „Dziecka” jest płacz niemowląt oraz to, co można z niego wyczytać o stanie fizycznym i psychicznym dziecka. Ponadto eksperci magazynu odpowiadają na pytania dotyczące mitów na temat czynności dozwolonych w ciąży oraz przedstawiają argumenty za i przeciw nacięciom.
Uzupełnieniem miesięcznika parentingowego Agory będzie nowy kwartalnik „Dziecko Extra”, który ma być skierowany do rodziców starszych dzieci. Znajdą w nim więcej pogłębionych treści z zakresu psychologii, wychowania i rozwoju przedszkolaków oraz dzieci chodzących do pierwszych klas szkoły podstawowej. Pierwszy numer pojawi się w sprzedaży 25 lutego br.
Lutowe „Dziecko” ukazało się w formacie 213 x 274 mm i liczy 64 strony. Zmieniła się również cena wydania i wynosi teraz 1,50 zł (poprzednio 3,99 zł). Wydanie z dodatkiem (książeczką oraz magazynem „100 pomysłów dla domu”) kosztuje 5,99 zł. Numer można także kupić w wersji na iPada i tablety z systemem Android. W wydaniu cyfrowym znajdą się dodatkowo interaktywne gry i puzzle.
Lutowy numer magazynu „Dziecko” jest promowany w prasie („Gazeta Wyborcza” i jej dodatki, czasopisma Agory), internecie (serwisy Gazeta.pl), radiu (Radio Pogoda, Radio TOK FM) oraz w kinach sieci Helios. Za kreację kampanii i planowanie mediów odpowiada dział marketingu pionu czasopism i prasy bezpłatnej Agory.
Z danych ZKDP wynika, że w pierwszych trzech kwartałach ub.r. sprzedaż ogółem miesięcznika „Dziecko” wyniosła 19 556 egz.
Dołącz do dyskusji: Agora odświeża miesięcznik „Dziecko” i wprowadza kwartalnik „Dziecko Extra”