Agnieszka Sosnowska szefową Biura Podróży Reklamy. Robert Sosnowski chce uruchomić nowe spółki
Agnieszka Sosnowska będzie nowym CEO i partnerem w agencji marketingu internetowego Biura Podróży Reklamy. Zastąpi na tym stanowisku Roberta Sosnowskiego, który jako partner zamierza uruchomić nowe firmy wokół agencji.
W najbliższym czasie Sosnowski będzie przekazywał większość swoich obowiązków managerskich Agnieszce Sosnowskiej, która prywatnie jest jego siostrą. - Będzie się to odbywać ewolucyjnie, ale docelowo, w perspektywie kilku miesięcy chciałbym zrezygnować z ok. 80 proc. obowiązków definiujących moje dzisiejsze zaangażowanie w agencję Biuro Podróży Reklamy - opisuje Sosnowski.
- Zamierzam zdecydowanie bardziej skoncentrować się na zbudowaniu Grupy wokół Biura Podróży Reklamy, oraz wyznaczaniu nowych kierunków rozwoju dla spółek, które tę grupę będą tworzyć. Rynek reklamy zmienia się coraz bardziej dynamicznie, presja digitalu na resztę branży jest coraz silniejsza, i moim zdaniem jest to otoczenie rynkowe w którym trzeba iść do przodu, wkraczać w nowe obszary. Stąd nasza decyzja o przekazaniu zarządzania agencją w ręce Agnieszki - uzasadnia.
Agnieszka Sosnowska pracuje w Biurze Podróży Reklamy od 2009 roku. Początkowo pełniła funkcję account managera, następnie senior account managera, a od 2013 roku - account directora. Z branżą reklamową jest związana od 1999 roku, zaczynała w firmie reklamy zewnętrznej Hator.
Sosnowska ukończyła psychologię na Uniwersytecie SWPS, a także studia podyplomowe w Warszawskiej Wyższej Szkole Humanistycznej im. Bolesława Prusa na kierunku dziennikarstwo - fotografia w nowych mediach oraz na wydziale Behavioral and Social Science chicagowskiego East-West University.
Dołącz do dyskusji: Agnieszka Sosnowska szefową Biura Podróży Reklamy. Robert Sosnowski chce uruchomić nowe spółki