Agnieszka Sobucka awansowała w Emitelu
Agnieszka Sobucka objęła stanowisko dyrektora biura marketingu i komunikacji w firmie Emitel, największym operatorze naziemnej infrastruktury radiowo-telewizyjnej w Polsce. Sobucka z firmą jest związana od grudnia 2019 roku.
Agnieszka Sobucka zaczynała jako menedżer ds. komunikacji oraz rzecznik prasowy, a od kwietnia pełniła obowiązki dyrektora Biura Marketingu i Komunikacji. Agnieszka Sobucka ma 22 lat doświadczenia w obszarze komunikacji i public relations.
Przed dołączeniem do Emitel przez ponad dwa lata pracowała w spółce PGE EJ 1 (obecnie Polskie Elektrownie Jądrowe), odpowiadającej za projekt budowy elektrowni jądrowej na Pomorzu, gdzie zajmowała się kontaktami z mediami, współpracą ze stroną rządową oraz komunikacją korporacyjną i komunikacją ze społecznościami lokalnymi. Pracowała także dla największych ubezpieczycieli jak Allianz, Gothaer (obecnie Wiener), Aegon, czy PZU.
„Agnieszka doskonale zarządza komunikacją w Emitel”
Ostatnio ukończyła studia podyplomowe w Akademii Leona Koźmińskiego w obszarze CSR - Cele Zrównoważonego Rozwoju w strategii firmy. Jest też absolwentką studiów podyplomowych z zakresu przywództwa i komunikacji społecznej w Instytucie Organizacji i Zarządzania, Wydziału Cybernetyki w Wojskowej Akademii Technicznej.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
- Agnieszka doskonale zarządza komunikacją w Emitel i wciąż będzie realizowała zadania z tym związane w spółce. Koordynacja przez Agnieszkę prac działu marketingu i komunikacji będzie skuteczniej wspierać obszar sprzedaży oraz pozwoli nam spójniej i skuteczniej informować naszych interesariuszy o istotnych wydarzeniach i projektach rozwojowych – stwierdził Andrzej J. Kozłowski, prezes Emitela. Sobucka dalej będzie rzecznikiem prasowym firmy.
Emitel ma nowego właściciela
W listopadzie ub.r. brytyjski fundusz Cordiant Digital sfinalizował kupno 100 proc. akcji Emitela. Poprzednio właścicielem operatora przez 9 lat był amerykański fundusz Alinda Capital Partners (obecnie działający pod nazwą Astatine Investment Partners). Cordiant Digital za Emitela zapłacił 352 mln funtów.
Emitel jest znany przede wszystkim jako operator naziemnej infrastruktury radiowo-telewizyjnej, czyli nadajników DVB-T, DVB-T2, FM, DAB+. Nie ogranicza się jednak do takiej działalności. Kiedy w kolejnych krajach trwa dyskusja o przeniesieniu tradycyjnych stacji do streamingu, spółka coraz więcej inwestuje w usługi dla inteligentnych miast w oparciu o technologię internetu rzeczy. Przychody z takich usług rosną.
- Zgodnie z przyjętą kilka lat temu strategią, Emitel rozwija inne usługi w zakresie szeroko rozumianej łączności bezprzewodowej. Nasz zespół tworzą doświadczeni eksperci o silnych kompetencjach w zakresie systemów łączności, od lat rozbudowujemy naszą infrastrukturę. Dlatego oprócz usług dla nadawców telewizyjnych i radiowych oferujemy m.in. infrastrukturę wysokościową dla operatorów telefonii komórkowej, projektujemy i instalujemy nowoczesne systemy łączności bezprzewodowej, w tym zaawansowane instalacje wewnątrzbudynkowe (DAS) oraz budujemy rozwiązania dla inteligentnych miast w oparciu o technologię internetu rzeczy (IoT). Udział przychodów firmy w tym obszarze stale rośnie i naszym celem jest dalszy rozwój portfela usług i produktów - mówił kilka miesięcy temu Wirtualnemedia.pl Maciej Staszak, wiceprezes Emitela.
Dołącz do dyskusji: Agnieszka Sobucka awansowała w Emitelu