Agencja Public Dialog z odświeżoną identyfikacją wizualną
Agencja Public Dialog przeszła rebranding. Nowa identyfikacja wizualna ma uwypuklić specjalizację zespołu w komunikacji korporacyjnej i PA.
Nowa identyfikacja nawiązuje do głównej wartości firmy: DIALOG-u między interesariuszami. Ma on swoje odzwierciedlenie w nowym logo w wyniku połączenia liter C i D. Ciemny granat zaś wzbudza zaufanie i sugeruje niezawodność i uczciwość. Podkreśla również specjalizację w komunikacji korporacyjnej i PA.
- Chcemy być najbardziej skoncentrowaną na klientach agencją public relations w branży. Ich pełne zadowolenie to nasz cel i główna motywacja w codziennej pracy. Wsłuchujemy się w potrzeby Klientów, dostosowujemy się do ich oczekiwań i w ten sposób doskonalimy również naszą markę. Wszystko po to, żeby historie marek naszych klientów były słyszalne- powiedziała Karolina Borkowska- Bylicka, wiceprezes Public Dialog.
Firma zaprezentowała również nową stronę www, której motywem przewodnim jest Warszawa. Przy rebrandingu pracowało studio projektowe Logotomia - partner Public Dialog.
Dołącz do dyskusji: Agencja Public Dialog z odświeżoną identyfikacją wizualną