Agencja 2012 wygrała przetarg Pracuj.pl
W wyniku przetargu rozstrzygniętego w pierwszym kwartale 2024 roku, Agencja 2012 przejmuje obsługę strategiczną i kreatywną marki serwisu z ogłoszeniami o pracę Pracuj.pl (Grupa Pracuj).
Przewidziana na 3 lata współpraca obejmuje obsługę komunikacyjną Obejmie komunikację szerokozasięgową w mediach tradycyjnych z udziałem telewizji, działania w kanałach digital,a zawarta umowa przewiduje trzyletnią współpracę.
Zadaniem Agencji 2012 będzie wypracowanie ewolucyjnego rozwinięcia dotychczasowego formatu marki „W środowisku Pracuj.pl” i adaptowanie jej na potrzeby zróżnicowanych grup celowych usług Pracuj.pl, a zwycięska koncepcja zaproponowana przez agencję z sukcesem przeszła badania konsumenckie, będące elementem przetargu.
Koncepcję kreatywną platformy „W środowisku Pracuj.pl”, wdrożoną w 2021 roku, przygotowała agencja Brasil.
Dołącz do dyskusji: Agencja 2012 wygrała przetarg Pracuj.pl