Advertiva dla Fujitsu Siemens Computers
Agencja reklamowa Advertiva rozpoczęła współpracę z Fujitsu Siemens Computers, polegającą na kompleksowej obsłudze w ramach 10 już edycji ogólnopolskiego programu Cyberbonus.
Agencja Advertiva jest odpowiedzialna za kompleksowe przygotowanie oprawy graficznej programu, rozwiązań IT oraz bieżącej obsługi Cyberbonusa - komunikację z uczestnikami, prowadzenie programu oraz zakup i wysyłkę nagród.
Wizualna strona programu utrzymana jest w amerykańskiej stylistyce, wykorzystane są takie motywy jak baseball, Wall Street czy kasyno.
Cyberbonus to program motywacyjny, który skierowany jest do sprzedawców sprzętu komputerowego Fujitsu Siemens Computers, zakupionego wyłącznie u autoryzowanych dystrybutorów: AB, ABC Data i Tech Data. Sprzedawcy za zarejestrowaną sprzedaż w programie zbierają punkty, które mogą wymienić na nagrody rzeczowe. Jednocześnie wszystkie zgromadzone Cyberdolary sumują się na kontach uczestników w celu wyłonienia zwycięzcy nagrody głównej, którą jest wycieczka po Stanach Zjednoczonych Ameryki Północnej.
Dołącz do dyskusji: Advertiva dla Fujitsu Siemens Computers