AdLeader, AdStockExchange i PixAd łączą się w All4Affiliate
Zajmujące się reklamą internetową firmy AdLeader, AdStockExchange oraz In-Image Advertising PixAd połączyły się w spółkę All4Affiliate. Jej prezesem został Artur Janik, a dyrektorem ds. sprzedaży - Jan Roszkiewicz.
Platforma All4Affiliate oferuje wybór różnorodnych narzędzi i rozwiązań z zakresu reklamy internetowej, takich jak m.in. Real Time Bidding (RTB), reklama na zdjęciach/grafice stron internetowych In-Image, audience targeting, reklama w social media i reklama mobilna. Ma to pozwolić na stałą kontrolę realizowanych kampanii reklamowych i zautomatyzowane zwiększanie rentowności każdej odsłony.
All4Affiliate powstała z połączenia spółek AdLeader (specjalizującej się w performance marketingu), AdStockExchange (dostawcy technologii do platform RTB) oraz In-Image Advertising PixAd (sieci reklamy internetowej na zdjęciach).
W All4Affiliate pracuje obecnie prawie 40 osób. Prezesem został Artur Janik, poprzednio dyrektor zarządzający AdLeader, natomiast Jak Roszkiewicz, dotychczasowy dyrektor zarządzający PixAd, objął funkcje członka zarządu i dyrektora ds. sprzedaży .
- Dzięki połączeniu, zarówno domy mediowe, jak i reklamodawcy bezpośredni mogą korzystać ze wszystkich naszych produktów w jednym miejscu. Platforma pozwoli również naszym wydawcom na większą monetyzację swojej powierzchni - przekonuje Artur Janik.
Dołącz do dyskusji: AdLeader, AdStockExchange i PixAd łączą się w All4Affiliate