Adam Pachla pokieruje w 140 Media sprzedażą reklam na Twitterze
Adam Pachla objął funkcję head of sales w agencji 140 Media, odpowiadającej za sprzedaż oferty reklamowej Twittera w Polsce. Wcześniej pracował w Polsat Media, Polskapresse, IDMnecie oraz Gemiusie.
W 140 Media Adam Pachla będzie kierował sprzedażą produktów reklamowych Twittera w Polsce, opracowanie i wdrożenie długoterminowej strategii sprzedaży dla największych marek na rodzimym rynku oraz współpracę z agencjami i domami mediowymi. Objęte przez niego stanowisko head of sales to nowa funkcja w agencji.
W maju br. Twitetra odwiedziło 2,44 mln polskich internautów (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).
Poprzednio przez pięć lat Adam Pachla pełnił funkcję kierownika ds. planowania kampanii reklamowych online w Polsat Media, gdzie zarządzał pracą zespołu koordynującego kampanie reklamowe w telewizji internetowej Ipla i sieci reklamowej Netshare. Wcześniej pracował m.in. jako account manager w biurze reklamy Polskapresse i sieci reklamowej IMDnet oraz analityk w dziale sprzedaży Gemiusa.
Dołącz do dyskusji: Adam Pachla pokieruje w 140 Media sprzedażą reklam na Twitterze