Ad-Vice będzie sprzedawać reklamy w GG
Z początkiem listopada sieć reklamy internetowej Ad-Vice (należąca do Grupy Ströer) rozpoczęła obsługę na wyłączność platformy GG w zakresie sprzedaży reklam.
Ad-Vice będzie sprzedawać reklamy w komunikatorze GG oraz serwisach GG.pl i Fora.pl. Poprzednio zajmowało się tym biuro reklamy GG Network. Nie podano, na jak długo została podpisana umowa z Ad-Vice.
W piątek ogłoszono sprzedaż platformy GG funduszowi Xevin Investments. Spółka GG Network (należąca do Grupy Allegro-GG) już w połowie października została postawiona w stan likwidacji.
W ostatnich latach komunikator GG stopniowo tracił na popularności, co analizowaliśmy szczegółowo jesienią ub.r. - Myślę, że komunikator ostatnimi czasy był ogromnie niedoceniony reklamowo, a ma on cały czas ogromny potencjał, który postaramy się w najbliższym czasie wydobyć i skutecznie wykorzystać - przekonuje jednak Artur Muszkiet, członek zarządu Ad-Vice.
We wrześniu br. aplikacja GG miała 2,35 mln użytkowników i 3,48 mln uruchomionych programów, jej wersja mobilna - 787,2 mln odsłon, serwis GG.pl - 797,8 tys. użytkowników, 71,1 mln odsłon i 66:49 minuty średniego czasu korzystania przez użytkownika, a Gadu-Gadu.pl (pozwalający tylko pobrać komunikator) - 237,3 tys. użytkowników i 2 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz pełne wyniki serwisów tematycznych).
Dołącz do dyskusji: Ad-Vice będzie sprzedawać reklamy w GG