Abra: My wiemy jak (wideo)
W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa sklepów meblowych Abra. Akcję pod hasłem „My wiemy jak” firma przygotowała wspólnie z agencją reklamową Ad Heads.
W nowej kampanii reklamowej sklepów meblowych Abra prezentowane są sylwetki ich klientów. W 15-sekundowych spotach najpierw przedstawiane są potrzeby tych osób związane z zakupami mebli, a następnie sprzedawca Abry proponuje odpowiednie rozwiązania. W każdej reklamie promowany jest też konkretny zestaw mebli.
Spoty są emitowane w Polsacie i TVN, m.in. przy serialach „Szpilki na Giewoncie”, „Hotel 52” i „Prosto w serce” oraz przy programach „X-Factor”, „Must be the music” i „Kulinarne rewolucje”.
Kampanię przygotował dział marketingu sieci Abra, przy kreacji i produkcji współpracując z agencją reklamową Ad Heads.
Dołącz do dyskusji: Abra: My wiemy jak (wideo)
http://www.gowork.pl/opinie_czytaj2,60969,0,0