ABK kreuje nowy wizerunek GTS Polska
Grupa ABK stworzyła nowy system tożsamości wizualnej GTS Polska
Grupa ABK stworzyła nowy system tożsamości wizualnej GTS Polska, stanowiącego część holdingu GTS Central Europe - największego, alternatywnego dostawcy usług telekomunikacyjnych dla firm w tej części kontynentu. Grupa ABK opracowała też zupełnie nową strategię przekazu w prowadzonej przez GTS kampanii wizerunkowej.
Kampania wizerunkowa GTS Polska pod hasłem: "Telekomunikacja, która rozumie biznes" realizowana jest za pośrednictwem mediów biznesowych i outdooru. Strategia przekazu w tej kampanii została oparta na trzech wartościach budujących obraz marki: zrozumieniu, partnerstwie i stałej więzi. Wartości te stanowią podstawę zarówno filozofii GTS Polska, jak usług oferowanych klientom biznesowym przez tego operatora.
- Opracowując strategię przekazu chcieliśmy również przełamać pewne stereotypy pokutujące w polskich reklamach firm telekomunikacyjnych - mówi Roman Fedorczuk - prezes zarządu Grupy ABK. - Chodziło przede wszystkim o wizerunek kobiety. Jest ona przedstawiana zazwyczaj jako telefonistka ze słuchawką przy uchu. To jest archaiczne pojmowanie roli kobiety, z którym trzeba raz na zawsze skończyć. W końcu wiele pań prowadzi własne firmy, zasiada w zarządach międzynarodowych korporacji czy pełni ważne funkcje w państwie - dodaje Fedorczuk.
Do niedawna GTS Polska korzystał z usług różnych agencji reklamowych w zakresie działań promocyjnych. Teraz jednak zdecydował się powierzyć Grupie ABK obsługę w tym zakresie.
Dołącz do dyskusji: ABK kreuje nowy wizerunek GTS Polska